Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth Nokia-Computer: verbreekt direct na connectie??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dudes,
Ik heb een nokia 6600 telefoon en een Logitech Bluetooth set. Als ik iets wil versturen van mijn telefoon naar mijn computer gaat dat prima (fotootje ofzo).

MAARRR, ik wil nu met "Nokia Suite" m'n contacten van Outlook etc. synchroniseren en probeer daarvoor m'n nokia te verbinden vanaf m'n COMPUTER, dus de "seriele poort" (op COM 4 want dat is de enige optie :-(), en dan zegt m'n computer in een pop-up
"De verbinding Bluetooth Serial Port is mislukt: Het externe apparaat heeft de verbinding verbroken".
Dit gebeurt direct zodra hij tot stand komt (ik heb hem eerst manueel op m'n telefoon telkens geautoriseerd, maar zodra ik op "JA" klikte kreeg ik die foutmelding, daarna automatische autorisatie en nu krijg ik dus zodra ik op verbinden klik in m'n explorer meteen die melding).

Vreemde is dat een paar seconden later wel rechtsonder bij m'n clock de melding verschijnt "Bluethooth apparaat Ruby6600 is verbonden met de service Bluetooth Seriele poort van dit apparaat", EN, dat, zolang ik de pop up melding niet wegklik, m'n telefoon in Bluetooth locaties in Explorer "Groen" blijft (d.w.z. verbonden). Ik heb ook al geprobeerd om de melding te laten staan en dan Nokia Suite op te starten, maar dat geintje ging niet op. ZOdra ik op "OK" van de pop-up heb geklikt wordt m'n telefoon in Explorer Bluetooth locaties ook weer direct rood...

HOE ken dit?? Of beter gezegd: hoe ken ik dit oplossen?!?!

THANXX< ik wordt gek namelijk... heb alles al gedelete en opnieuw geinstalleerd, mocht ook niet baten...

Heeft dus niks met Nokia Suite te maken want die start ik pas daarna op...

Verwijderd

Topicstarter
AHAAAA!! Ben erachter, kon alleen COM 4 opgeven, maar in Bluetooth configuratie stond hij op 3 of 5, via Mrouter opnieuw verbonden en nu werkt het...

"Sorry" voor de post in dit geval, maar misschien handig voor anderen met een soortgelijk probleem...

Grtzzzz