[2003] Hoe Autoprinter uitzetten*

Pagina: 1
Acties:

• IS128AE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
We hebben meerdere printservers staan. Allemaal Win2K3.
Nu hebben we er 1 dedicated opgezet en daar wil ik alleen maar dat de door ons geïnstalleerde printers zitten en niet de printcue's van de andere servers erbij komen te staan als Auto printer.
Hoe kan dit gedisabled worden ????????

ITIL sucks ;-)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waar heb je het over? Ik heb eerlijkgezegd nog nooit meegemaakt dat printservers zomaar queues gingen delen. Zou je even wat uitgebreider willen uitleggen wat het probleem is, en wat je allemaal al geprobeerd hebt om dit op te lossen? Hier op GoT zien we graag dat soort info in je topicstart. Dat voorkomt nutteloze replies, en daarnaast verwachten we dat je enige basiskennis hebt over hetgeen je vraagt, en je verdiept in nieuwe dingen die voorkomen.

Ik denk dan meteen aan: Welke printers, driverversies, al eens geupdate? De server ook helemaal up-to-date?Wat heb je verder allemaal al ondernomen? Ik zet nog even je OS, [2003] vooraan de topictitel. Lees voor het waarom even Windows Operating Systems - Policy. Algemene gedragsregels (Netiquette) zet hetgeen ik hierboven noem nog eens op een overzichtelijk rijtje :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

IS128AE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:08:
Hoe kan dit gedisabled worden ????????
Door je server goed te configgen en de folder optie "Automatically search for network folders and printers" uit te zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 09-10-2005 13:27 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device