Heb eindelijk kabel :( Maar het werkt niet Please Help !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 10:46
Kreeg gisteren avond eindelijk mijn kabel modem van UPC/Eneco (rotterdam)
Maar het lampje blijft op.(Heel snel)
Oranje,Groen
Oranje Groen
Oranje,Groen
De hele nacht!! :(
Wat betekent dit
Kan iemand mij helpen .De kabels zitten goed .Voor zover ik kan zien.Het kleine Filter kastje hangt ook direct un de meterkast Aan het overneempunt. :(

Verwijderd

je kabelmodem is software aan het downloaden om zichzelf aan het initialiseren. Dit zou maar een halfuur moeten duren, maar helaas klopt dat niet altijd ( bij mij duurde dat dus 9 weken voordat die gestopt was met dat software downloaden en eindelijk on-line was )

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 10:46
9 Weeken.!!
Ik neem aan dat je een geintje maakt :(

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Cool, mijn kabel modem deed daar maar 8 minuten over (Cybersurfr)

Verwijderd

Heb je Com21 modem? Dan is rrainman beetje fout, Software Download is Oranje-Uit-Groen, Oranje-Uit-Groen...

Alleen Oranje Groen (zonder uit is netwerkconfiguratie (aanmelding op netwerk) Als dit lang duurd betekend dit dat hij moeite heeft met aanmelden of dat de kabelaansluiting niet klopt...
Kan trouwens dat hij na paar weken wel doet, omdat er iets in kabelaansluiting is veranderd...
Ik haal dit overigens zo uit de handleiding..

Wat geven de andere lampjes aan???

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja dat kan dus vanalles zijn. Bij was dat ook.. bleek dat ze mijn 'wijk' nog niet hadden aangesloten (stelletje *******). Maar uh wordt kabel niet gewoon voor je geinstalleerd???

Verwijderd

Wijk niet aangesloten, dat zou heeeeel goed kunnen

Verwijderd

9 weken.. en das geen geintje... maar verder werkt @home wel perfect nu... gelukkig maar.. en Bloody je heb gelijk, ik zat beetje vout ;(

Verwijderd

Dit heb ik ook gehad in Vlaardingen,na een belletje naar eneco bleek dat ze me nog niet vrij gegeven hadden dit is toen binnen een half uurtje geregeld.

Mzzl
Pagina: 1