Toon posts:

[XP] Apparaatbeheer niet meer zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ooit het probleem gehad dat apparaatbeheer blanco inhoud weergeeft?
Misschien heeft 't iets te maken met scanner, die krijg ik niet meer geïnstalleerd. Na deïnstallatie lukt het ook niet meer.
Als ik de usb-kabel erin stop ziet ie 'm wel maar installeren daarna lukt niet.
Met de printer lukt het wel prima.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03 13:42
Ik kom niet helemaal uit je topicstart. Je hebt het over een leeg apparaatbeheer, en daarna ineens over het installeren van een scanner wat niet lukt.

Zou je alsjeblieft even duidelijk uit willen leggen of je nu een probleem met je apparaatbeheer hebt, of dat je nu een probleem hebt met het installeren van je scanner? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[search=xp apparaatbeheer leeg]

[rml][ XP] Apparaatbeheer leeg*[/rml]

Maar je hebt dus spyware/virussen op je PC :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
wat is leeg bij apparaat beher? is dat geen mmc console?

wat krijg je te zien als je mijn computer -> eigenschappen kiest en daar apparaat beheer kiest ?

ikz elf eb denk ik een soortgelijk probleem met netwerkverbindingen met windows xp. als ik er op klik krijg ik een leeg scherm te zien, waar normaal een icontje hoort voor nieuwe verbinding, en de aanwezig verbindingen worden opgesomd bijvoorbeeld inbel verbindingen, verbindingen met 1394, lan verbindingen, en eventuele gemaakt bridges .
het i sbij mij dus helemaal leeg, maar het netwerk doet het nog wel gewoon. bij mij is hetgekomen na gepruts met het register, stom natuurlijk. nu denk ik niets meer aan te doen, maar ben toch benieuwd hoe dit te fixen is( nou ja.. hoe je die wizard nu wel zou kunnen starten om een nieuwe verbindig te maken, want ik zou zo gauw niet weten hoe ik anders een VPN verbinding zou moeten maken :s

Verwijderd

Topicstarter
engelbertus schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 01:52:
wat is leeg bij apparaat beher? is dat geen mmc console?

wat krijg je te zien als je mijn computer -> eigenschappen kiest en daar apparaat beheer kiest ?

ikz elf eb denk ik een soortgelijk probleem met netwerkverbindingen met windows xp. als ik er op klik krijg ik een leeg scherm te zien, waar normaal een icontje hoort voor nieuwe verbinding, en de aanwezig verbindingen worden opgesomd bijvoorbeeld inbel verbindingen, verbindingen met 1394, lan verbindingen, en eventuele gemaakt bridges .
het i sbij mij dus helemaal leeg, maar het netwerk doet het nog wel gewoon. bij mij is hetgekomen na gepruts met het register, stom natuurlijk. nu denk ik niets meer aan te doen, maar ben toch benieuwd hoe dit te fixen is( nou ja.. hoe je die wizard nu wel zou kunnen starten om een nieuwe verbindig te maken, want ik zou zo gauw niet weten hoe ik anders een VPN verbinding zou moeten maken :s
Jouw probleem heb ik dus ook.
Als ik apparaatbeheer open dan zie ik een leeg scherm (leeg windows veldje). Ik dacht dus dat het te maken zou hebben met het niet kunnen installeren van mijn printer.
Tevens heb ik hetzelfde probleem met dat icoontje van die inbelverbindingen, etc. Ik zou die ook graag terug hebben staan, maar ik weet ook niet hoe.

Ik heb dus niet 3 verschillende vragen, maar ik denk dat dit alles met elkaar te maken heeft, vandaar :) .

• BlackB1rd
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 11:19
Zelfde probleem hier, maar dan met een Windows 2000 Pro bak. Apparaatbeheer geeft (letterlijk) niets weer en bij de netwerkverbindingen is ook enkel het icoon "Nieuwe verbinding maken" zichtbaar.

Ben al driftig aan het zoeken naar mogelijke oplossingen, momenteel even een virusscan erop loslaten. Maar kan me niet voorstellen dat het daarmee te maken heeft, aangezien NAV in realtime meeloopt en up2date is. En op spyware wordt mbv. Hitman pro ook regelmatig gescand. Eerst dacht ik dat daar de oorzaak in lag, maar heb nog weinig (eigenlijk niets) kunnen vinden dat daarop duidt.

Een hele zooooi

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-02 18:01
Ik heb het zelfde probleem.
Mijn apparaat beheer is leeg en ook mijn netwerk adapters zijn niet meer te vinden.
Ik draai windows XP.

Ik heb al, zoals in vorige oplossingen is aangegeven, de machtigingen aangepast.
Ik houd echter hetzelfde probleem.

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-02 18:01
Hehe eindelijk gevonden :) :) :)

Op deze pagina: http://forums.ubi.com/gro...c/f/49310655/m/1881086473

Pagina 2 staat dit bestand: http://www.reesecomputing.com/downloads/files/AproposFix.exe

Als je deze download, en de computer in de "safe mode" opstart, daarna runt,reboot

DOET IE HET WEER!!!

Heeft me heel wat uurtjes gekost!!

su6 ermee

Verwijderd

Ik neem aan dat je binnen het apparaat beheer al gekeken hebt bij beeld en verborgen apparaten weergeven, of een van de andere opties.

Als ze dan wel weergegeven worden heeft het denk toch met spyware te maken.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-03 20:15
Ik heb dit probleem ook gehad. In dat topic wordt gerept over 20 november... bij mij gebeurde het 's avonds 19 november. Heb maar een clean install gedaan, moest toch gebeuren. Het was de druppel, zeg maar.

Hoe kwam het: ik had nooit spyware volgens mezelf dus scande ik daar ook nooit op, immers ik had geen spyware. ;)
Toen ging ik bij mijn vriendin thuis spyware verwijderen, popups, etc met Spyware Doctor. Dit werkte wel goed, vond ik, dus op m'n eigen PC ook maar even proberen.
Hij vond veel spyware. Ook had ik sinds het draaien van Spyware Doctor dus popups. Ik vertrouw dat programma dus voor geen meter.
En sinds het draaien van Spyware Doctor dus een leeg aparaatbeheer en netwerkverbindingen weg.
Ik had iconen op de desktop staan naar de netwerkverbindingen maar ook deze werkten niet meer, dus m'n netwerkkaarten waren onbereikbaar, maar deden het nog wel.

Heb wat research gedaan maar toen op die avond, was er nog weinig bekend in google. Ik zie nu dat er veel meer mensen last van hebben.
Pagina: 1