Vandaag even Tomtom 5.0 en kaart van de benelux geinstalleerd. Tomtom start gewoon op maar ziet geen sataliet, en geeft aan "geen GPS apparaat". Ik heb toen de update naar 5.1 geinstalleerd en een software reset gegeven. Maar ook nu zegt de software "geen GPS apparaat". Ik heb ook al de nieuwe engelse firmware geflasht, maar ook dit werkt niet. Wie kan mij vertellen wat ik nog kan doen?
Verwijderd
Als het wel een legale versie van TomTom is: de helpdesk bellen.
Als het niet een legale versie van TomTom is gaan wij jou niet verder helpen.
Als het niet een legale versie van TomTom is gaan wij jou niet verder helpen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 01:04 . Reden: officiele -> legale ]
wat voor apparaat? wat voor gps? welke verbinding? wat staat er in de handleiding dat je moet instellen? Heb je tomTom al gebeld om te vragen welke instelling?
probeer eens NMEA 9600 op de juiste poort
probeer eens NMEA 9600 op de juiste poort
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Misschien handig om te vermelden of het een bluetooth of bekabeld gps ontvanger is. In 9 van de 10 gevallen werken de bekabelde gps-units met de tomtomgps muis instellingen en de bt-ontvangers kan je op got vinden.
Om één uur 's nachts kan je niet snel een antwoord verwachten. Binnen drie minuten deze crosspost plaatsen heeft dus geen zin.
Overigens is crossposten überhaupt niet toegestaan op GoT.
Verder geef je wel erg weinig informatie. Uit je post kunnen we niet een opmaken op wat voor apparaat je het wilt installeren. Houd daar bij een volgende vraag (op GoT) dus even rekening mee. Wij weten niet meer dan jij vermeldt.
Verder geef je wel erg weinig informatie. Uit je post kunnen we niet een opmaken op wat voor apparaat je het wilt installeren. Houd daar bij een volgende vraag (op GoT) dus even rekening mee. Wij weten niet meer dan jij vermeldt.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.
![]()