Toon posts:

[XP] Muis snelheid voelt raar aan na herinstallatie Windows*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Probleem: sinds nieuwe installatie van windows met SP2 voelt mijn muis raar. De snelheid voelt anders en kan men muis gewoon niet lekker afstellen (sorry voor de vage omschrijving). Het lijkt net of er een soort accel in zit maar staat binnen windows gewoon uit.

Heb zelf geprobeerd of hier ergens een patch voor te vinden was of dat de installatie van mouseware hielp maar dat leverde niets op. Ook heb ik geprobeerd om de standaard muis drivers te vervangen door drivers van een ander systeem waar de muis het wel lekker doet. Dit had ook geen resultaat. Ik denk nu zelf dat er binnen het register een instelling anders is dan op andere computers maar weet dus niet wat.

Heeft iemand van jullie een soort gelijk probleem gehad en hoe heb je dit opgelost?

Alvast bedankt voor je reactie.

Systeem specificaties
CPU: Athlon 64 3700+
Moederbord: Asus A8N Sli
Geheugen: Twin Mos dual channel 3200 400 DDR
Vid kaart: Asus 6600 GT 256 MB
Muis: MX310
Toetsenbord: Microsoft
Harde Schijf: Maxtor 120 GB

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03 11:06

Hoogie2004

Whohooooo

installeer de nieuwste setpoint drivers eens van logitech, dat zijn als het goed is de juiste drivers voor je muis

My iRacing profile | Strava

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat bedoel je precies? Wat wil je afstellen?

Kleine titelfix ook zodat je os tussen [] staat :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:32
Heb je al een andere muis geprobeerd? Kan het niet zien dat je muis gewoon brak is?

Verwijderd

Nadeel van XP is dat er mouse acc. inzit. Met de search had je dit al kunnen vinden btw :)

Hier is de fix: http://celticwarlordz.com/tools/mouse_fix.reg#dl

In kladblok bestand gooien en opslaan als .reg. Samenvoegen en klaar is kees.