Toon posts:

Vraagjuh

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb veel forums zitten lezen maar kon niks vinden over Engelse 7501 naar nederlands omzetten

Weet iemand hoe ik het in het Nederlands kan zetten of waar ik dat kan doen?

Alvast bedankt voor je medewerking

Groetjes,

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat voor 7501 heb je het over? :? Als het over Engelse software omzetten naar Nederlandse gaat: dat kan vaak niet.
Maar als je niet duidelijker omschrijft waar het nou om gaat valt er moeilijk wat over te zeggen.

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Hij of zij heeft het over de 750i, de Sony Ericsson telefoon. Ik heb geen idee trouwens. Ben je alle opties in het telefoonmenu nagegaan? Heb je hem in een Nederlandse winkel gekocht?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Hoi ztje, welkom op GoT. Het lijkt me goed dat je Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart nog eens even doorneemt, en dan vooral dit stukje:
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Niet iedereen (ook ik niet) zal weten wat 'een 7501' is. Verder is onduidelijk wat je precies wil bereiken met 'omzetten'. Als je bovenstaande pagina even doorleest begrijp je vast wat ik bedoel. Je kunt op basis van dat verhaal een nieuw topic openen, let dan wel op je topictitel en de inhoud van je startpost!

Dit topic is gesloten.