Hoi,
Heb problemen met m'n Pc na het gebruik van Nvidia nTune.
Daarvoor liep hij als een zonnetje
Specs Pc:
- Gigabyte GA-K8NXP SLI
- Athlon 64 3200+
- 2x Hitachi Deskstar T7K250, 7200RPM, 8MB, SATAII in raid0
- Mushkin 2x1GB 3200 DDR SDRAM
- XP home met Sp2
Bij de opstart van nTune kreeg ik de melding "your PCI clock is currently set to track the HT bus" en "enter the BIOS Setup and disable the Spread Spectrum features". Ik kon deze mogelijkheid in het BIOS niet (snel) vinden en ben doorgegaan met nTune.
Nadat dit programma was vastgelopen en ik de computer opnieuw opstarte had ik een probleem. De computer is n.l. heel erg traag geworden. Dat blijkt bij de opstart maar ook het laden van programma's of het draaien van een defragmentatie duurt eeuwen. Een fresh install van Windows bracht geen verbetering. Het probleem lijkt dus hardwarematig te zijn.
Enig idee wat er kapot kan zijn?
Groeten, Huite
Heb problemen met m'n Pc na het gebruik van Nvidia nTune.
Daarvoor liep hij als een zonnetje
Specs Pc:
- Gigabyte GA-K8NXP SLI
- Athlon 64 3200+
- 2x Hitachi Deskstar T7K250, 7200RPM, 8MB, SATAII in raid0
- Mushkin 2x1GB 3200 DDR SDRAM
- XP home met Sp2
Bij de opstart van nTune kreeg ik de melding "your PCI clock is currently set to track the HT bus" en "enter the BIOS Setup and disable the Spread Spectrum features". Ik kon deze mogelijkheid in het BIOS niet (snel) vinden en ben doorgegaan met nTune.
Nadat dit programma was vastgelopen en ik de computer opnieuw opstarte had ik een probleem. De computer is n.l. heel erg traag geworden. Dat blijkt bij de opstart maar ook het laden van programma's of het draaien van een defragmentatie duurt eeuwen. Een fresh install van Windows bracht geen verbetering. Het probleem lijkt dus hardwarematig te zijn.
Enig idee wat er kapot kan zijn?
Groeten, Huite