2 .iso's 'plakken' op 1 single sided doublelayer dvd, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:30
ik wil graag 2 .iso's dvd's aan elkaar 'plakken' zodat ik het kan branden op een single sided doublelayer dvd...

Met welke software is dat mogelijk?

Ik heb overal gezocht maar ik kon niks vinden...

alvast bedankt,

bartosiej

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 10:33

NBK

Weercam-Avatar

Je kunt met winrar de data uit de iso's halen en vervolgens met een brandprogramma op een DVD zetten. Alleen werkt dat niet helemaal goed als de dvd's bootable zijn...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Als images behouden en gewoon image software gebruiken om het te laden?

There is no place like ::1

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
NBK schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:09:
Je kunt met winrar de data uit de iso's halen en vervolgens met een brandprogramma op een DVD zetten. Alleen werkt dat niet helemaal goed als de dvd's bootable zijn...
tja, als ze bootable zijn gaat het zoiezo niet lukken. hooguit kan je van 1 de bootsector vissen met iso buster, maar je kan ze gewoon idd bijelkaar proppen.
winzip kan iso's uitpakken als t goed is (of was het winrar?) anders mounten met deamontools

vraag me af waarom je dual layer daarvoor zou willen gebruiken... die schijfjes zijn nogsteeds aso duur...

[ Voor 12% gewijzigd door sharkzor op 08-10-2005 21:11 ]

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 13:28
swampy schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:09:
Als images behouden en gewoon image software gebruiken om het te laden?
geloof me ik heb dat eens zien gebeuren bij iemand , zn hele systeem is er toen (per toeval?) op zn bek gegaan dus .... ik zou t eerlijk gezegd niet proberen. tevens is het niet echt handig. DAn helpt t je alleen als je de iso's naar iemand mnee wil nemen of als je hd ruimte gebrek hebt

LinkedIn
BlackIntel

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dat had ik toch al uitgelegd? :)
[rml][ Nero] Hoe double layer single sided dvd branden?[/rml]

Beide ISO's eerst mounten met Deamon tools ofzo. Dan met een DVD decrypter de VOB's omzetten naar MPG's. Dan beide mpg's aan elkaar plakken, en deze weer authoren naar een nieuwe DVD.

[ Voor 41% gewijzigd door Microkid op 08-10-2005 21:24 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

oke, maar hoe moet dat dan als je 2 of 3 VideoTS mappen op 1 dvd5 of dvd 9 wilt zetten?
Kun je dan gewoon die inhoud van de VideoTS mappen in 1 videoTS map stoppen zodat je 1 lange film krijgt maar dat je wel gewoon door de hoofdstukken kunt scrollen?

Ik heb zo het vermoeden dat ik dan met een proggie als DVD Lab Pro aan de slag moet.
iig een programma dat meerder filmfragmenten met behoud van structuur op 1DVD kan zetten.
Het zou helemaal mooi zijn als je dan ook zelf een menu kan maken zodat je aan het begin kunt kiezen wat je wilt zien.

Heeft iemand een goede tip voor me. Zoals een goed programma + site met tutorial?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan geen meerdere video_ts mappen samenvoegen. Op www.doom9.org staat exact uitgelegd hoe een DVD in elkaar zit. In feite is het gewoon een mpeg bestand dat wordt verdeeld in meerdere vob files. Als je dus 2 DVD's hebt en die samen wil voegen zal je eerst die vob files weer terug moeten zetten naar mpg bestanden. In elk DVD author pakket (zoals DVD Lab Pro) kan je die weer inlezen en authoren naar een nieuwe dvd met of zonder menu. Je kan elke mpg als aparte keuze in het menu opnemen, of gewoon 1 grote film maken.

Ik zag op [google=merge video_ts] ook nog een flink aantal topics hierover :)

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 08-10-2005 21:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:30
ik heb 3 doublelayer single sided dvd's gekregen, tjsa en waarom niet gebruiken als dat kan?

en toevallig heb ik een seizoen van een tvserie, die bestaat uit 6 disk's.
Als je dat seizoen koopt krijg je 3 double sided dvd's met daarop de afleveringen.

dat seizoen heb ik nu gedownload en nu wil ik 3x2 iso's aan elkaar plakken

het moet volgens mij gewoon kunnen hoor...

Edit:
ik zal ff kijken naar DVD Lab Pro

[ Voor 9% gewijzigd door bartosiej op 08-10-2005 21:42 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je 3 dual layer dvd's gehad of Doublelayer want dan zou je gewoon 1e kant kunnen branden en dan de andere kant als ik me niet vergis. Als het een dual layer dvd is dan moet je hem om nieuw maken zoals microkid dat aangeeft.

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 19:11
Ervan uitgaande dat er films op je ISO's staan.
Mounten met deamon tools en daarna met DVD remake je twee DVD's 'mergen'.
Kan met menu's en al.
Je krijgt dan een menuutje in beeld met Disc 1 of Disc 2.
http://www.dimadsoft.com/

Succes

[ Voor 8% gewijzigd door pinojo123 op 08-10-2005 22:47 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het heropenen van een topic is niet de bedoeling; zeker niet als je vorige topic nog niet eens dicht is? Je kan daar rustig verder gaan lijkt me; crossposting is niet de bedoeling. :)

Verder in [rml][ Nero] Hoe double layer single sided dvd branden?[/rml] dus

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.