Ik heb vorige week mn pc'tje een beetje geupgrade, aangezien WoW (vooral in IronForge) niet speelbaar was (soms stond ik wel 3min stil).
De 512MB was gewoonweg niet voldoende, op het moment dat ik stil stond was mijn harde schijf dan ook enorm aan 't swappen.
Aangezien mijn moederbord geen geheugen uitbreiding aankon (weer een lang ander verhaal
), heb ik dus ook het moederbord en de processor vervangen.
Mijn config nu:
Asus A8V Deluxe
AMD Athlon 64 3000+ (venice core)
2 GB PC3200
GeForce 6800GT
Het spel draait al stukken beter, maar blijft momenten houden dat deze bevriest (15s - 30s). Ik constateer dat WoW constant 100% van mijn CPU gebruikt.
Mijn vraag is dan ook:
Is dit normaal?
Hebben andere mensen met soortgelijke opstelling ook last van'het bevriezen?
Indien bovenstaande niet normaal is, hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen?
De 512MB was gewoonweg niet voldoende, op het moment dat ik stil stond was mijn harde schijf dan ook enorm aan 't swappen.
Aangezien mijn moederbord geen geheugen uitbreiding aankon (weer een lang ander verhaal
Mijn config nu:
Asus A8V Deluxe
AMD Athlon 64 3000+ (venice core)
2 GB PC3200
GeForce 6800GT
Het spel draait al stukken beter, maar blijft momenten houden dat deze bevriest (15s - 30s). Ik constateer dat WoW constant 100% van mijn CPU gebruikt.
Mijn vraag is dan ook:
Is dit normaal?
Hebben andere mensen met soortgelijke opstelling ook last van'het bevriezen?
Indien bovenstaande niet normaal is, hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen?