Toon posts:

[Tiscali] Trage upload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb ADSL van Tiscali (BBXL) met een download/upload van 4480/704. De daadwerkelijke snelheid van mijn verbinding is echter +- 460kb download en rond de 10kb upload. Deze uploadsnelheid moet natuurlijk veel meer zijn, maar ik weet niet waar het probleem ligt.

Huidige situatie:
Belkin wireless ADSL router (1 meter van splitter). PC aangesloten op wireless netwerk.

Wat heb ik allemaal al gedaan:
Ik heb de PC direct aangesloten op de router (kabel). Ook toen bleef de upload rond de 10kb steken.
Mijn oude Alcatel ADSL speedtouch modem aangesloten op het netwerk (met kabels). Nog steeds een trage uploadsnelheid.
ADSL router direct aangesloten op telefoonlijn (zonder splitter), maar nog steeds geen verbetering.
Als ik ping naar websites dan is er een verlies van rond de 5%.
Gebeld met Tiscali en zij bevestigen pingverlies (10% a 20% volgens hen). Ze hebben de lijn doorgemeten en ADSL modem maakte uitstekend verbinding met netwerk, maar probleem moest bij mij liggen.

Ik heb in de search rondgekeken, en hier werd vaak gezegt dat het aan de kabel kan liggen, echter heb ik nu internet via wireless netwerk lopen en is de maximale lengte van splitter naar router 1 meter.

Kan iemand mij helpen met dit probleem? Want ik weet het verder ook niet meer.

Mochtten jullie nog meer vragen hebben, dan hoor ik die graag!

ps. Met de downloadsnelheid is niets mis.