Toon posts:

Spider.007,, topic closed?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
je ken dan wel zegge geld inruil voor antwoorden mag niet maar ik kon het gewoon echt niet vinden, een forum moet er toch voor zijn om al je problemen op te kunnen lossen, de een heb meer verstand op het gebied als de ander.

als ik het gewoon vraag krijg ik: dan zoek je niet goed, je moet op die site zoeken enz.
nou nu betaal ik er een euro voor en ik heb de driver

ik ken nou helaas geen driver vinden terwijl ik wel van andere dingen verstand heb, dan zou ik het toch gewoon op een forum kunnen vragen?

ik heb ook al via de got search gezocht van iemand die hetzelfde probleem had maar daar kon ik geen antwoorden tussenvinden.

sorry hoor dat ik geen driver kon vinden

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je bij Spider.007 wilt klagen kun je em het beste even een mailtje sturen, emailadres staat wel in zn profiel gok ik zo.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tis meer het probleem dat je geld aanbiedt. We zijn niet van experts-exchange, we helpen je zo ook wel hoor :)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als jij in je topicstart aangeeft waar je op gezocht hebt mag je altijd een topic openen. Echter; in je vorige topic gaf je niet aan waar je op gezocht had; en 'ik heb echt gezocht' roepen helaas erg veel mensen die dat stiekum toch niet hebben gedaan :) Verder waarderen we het gewoon niet als er geld wordt aangeboden: als je topic basic is moet je het zelf oplossen; als je een goede reden hebt om een topic te openen mag je dat gewoon doen :) Verder mag je mij een dergelijke vraag in het vervolg mailen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.