Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als bezitter van een Archos pma400 ben ik altijd op zoek naar leuk software
die er op draait. Nu is er veel software beschikbaar die geschreven is voor een Sharp Zaurus, maar die werkt vaak niet lekker omdat de scherm layout niet klopt.

Maar met behulp van de SDK van Trolltech en een cross-compileer omgeving heb ik toch een aantal spelletjes en tooltjes geport, en wil ik jullie in de vreugde laten delen door hier, met permissie
van Remy :P mijn webpage te spammen:

http://home.zonnet.nl/hogenberg11/pma400.html
Have fun :Y)

En het gaat niet om mijn html skills want die heb ik duidelijk niet :+
het gaat om de software !

Verder ben ik ook benieuwd welke leuke software jullie gebruiken en waar jullie
verder nog software voor de pma vandaan halen.

Nog 3 andere links voor pma software waar veel te vinden is:
killefiz.de Een verzameling software voor de Zaurus, maar heel veel werkt
zonder aanpassingen op de pma400
jbmm.fr/index.php?ind=downloads is franstalig, en verzamelen specifiek pma400 software maar bieden totaal geen info zoals herkomst, source, en dat is dus tegen de GPL. Veel packages zijn regelrechte kopieen van zaurus packages.
kevinboone.com/pma430.html Kevin Boone _/-\o_ is een held ! Zijn FAQ is een hele goede bron voor info, en ook een cross-compileer handleiding en Qtopia programmeer tutorial is er te vinden. Ook zijn werk aan een mplayer port, en shoutcast client zijn :P

Ben benieuwd....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk gedaan! :) Maar als ik jou was zou ik het in Het Archos PMA400 (o.a. vid, mp3, wifi) Topic posten.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb ik overwogen, maar die is nu bijna 3 maanden oud, en vrij algemeen.
Ik wilde het voornamelijk over software hebben en dacht dat daarom een nieuw topic
wel een goed plan was.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• RoD
  • Niet online

RoD

u_nix_we_all schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:32:
[...]

Heb ik overwogen, maar die is nu bijna 3 maanden oud, en vrij algemeen.
Ik wilde het voornamelijk over software hebben en dacht dat daarom een nieuw topic
wel een goed plan was.
offtopic:
Ik dacht dat je dit alleen kwam melden, heb er overheen gelezen. :)

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Prima site!
Van dit soort initiatieven zullen we het in de toekomst ook moeten hebben, ik heb begrepen dat Archos stopt met de productie van de PMA-serie.

• fixma
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11 09:11
Even een schopje.. Nog meer mensen met leuke links en software?

• ritzie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-02-2007
Schopje.

Op de site van u_nix_we_all zie ik een zeer interessant GPS-programma.
Lijkt me wel wat, maar dan moet ik eerst nog een bluetooth GPS-receiver aanschaffen.

Op de website staan ervaringen met de LeadTek 9553 en de XAIOX BT GPS Wonde XL, die beide goed samengaan met de PMA. Alleen zijn die vrijwel nergens verkrijgbaar. Heeft iemand de GPS-software inmiddels in combinatie met een andere GPS-muis aan de praat gekregen?

Nog een paar aanvullende links met software:
Een centrale bibliotheek met veel software voor de PMA
En deze bevat een paar leuke links, bijvoorbeeld een tutorial hoe je kan pogen Zaurus-software te repackagen voor de PMA

• RoD
  • Niet online

RoD

Voor wat het nog waard is, op www.archopen.org bestaat ook software voor de PMA. Het is allemaal nog in ontwikkeling, maar het werkt al wel.
Pagina: 1