Als bezitter van een Archos pma400 ben ik altijd op zoek naar leuk software
die er op draait. Nu is er veel software beschikbaar die geschreven is voor een Sharp Zaurus, maar die werkt vaak niet lekker omdat de scherm layout niet klopt.
Maar met behulp van de SDK van Trolltech en een cross-compileer omgeving heb ik toch een aantal spelletjes en tooltjes geport, en wil ik jullie in de vreugde laten delen door hier, met permissie
van Remy
mijn webpage te spammen:
http://home.zonnet.nl/hogenberg11/pma400.html
Have fun
En het gaat niet om mijn html skills want die heb ik duidelijk niet
het gaat om de software !
Verder ben ik ook benieuwd welke leuke software jullie gebruiken en waar jullie
verder nog software voor de pma vandaan halen.
Nog 3 andere links voor pma software waar veel te vinden is:
killefiz.de Een verzameling software voor de Zaurus, maar heel veel werkt
zonder aanpassingen op de pma400
jbmm.fr/index.php?ind=downloads is franstalig, en verzamelen specifiek pma400 software maar bieden totaal geen info zoals herkomst, source, en dat is dus tegen de GPL. Veel packages zijn regelrechte kopieen van zaurus packages.
kevinboone.com/pma430.html Kevin Boone
is een held ! Zijn FAQ is een hele goede bron voor info, en ook een cross-compileer handleiding en Qtopia programmeer tutorial is er te vinden. Ook zijn werk aan een mplayer port, en shoutcast client zijn
Ben benieuwd....
die er op draait. Nu is er veel software beschikbaar die geschreven is voor een Sharp Zaurus, maar die werkt vaak niet lekker omdat de scherm layout niet klopt.
Maar met behulp van de SDK van Trolltech en een cross-compileer omgeving heb ik toch een aantal spelletjes en tooltjes geport, en wil ik jullie in de vreugde laten delen door hier, met permissie
van Remy
http://home.zonnet.nl/hogenberg11/pma400.html
Have fun
En het gaat niet om mijn html skills want die heb ik duidelijk niet
het gaat om de software !
Verder ben ik ook benieuwd welke leuke software jullie gebruiken en waar jullie
verder nog software voor de pma vandaan halen.
Nog 3 andere links voor pma software waar veel te vinden is:
killefiz.de Een verzameling software voor de Zaurus, maar heel veel werkt
zonder aanpassingen op de pma400
jbmm.fr/index.php?ind=downloads is franstalig, en verzamelen specifiek pma400 software maar bieden totaal geen info zoals herkomst, source, en dat is dus tegen de GPL. Veel packages zijn regelrechte kopieen van zaurus packages.
kevinboone.com/pma430.html Kevin Boone
Ben benieuwd....
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.