Verbinding probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• bloodypunisher
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11-2021
wij hebben sinds vanochtend draadloos internet van sweex en alles leek normaal te werken totdat ik bf2 ging spelen en om de 3 minuten ongeveer komt er steeds een melding ''Er is een probleem met de verbinding'' en dit verdwijnt weer naar zoon 5 seconden en daarna is het weer voor 3 minuten goed. Weet iemand een oplossing voor dit probleem.

Sweex Pci netwerkkaart
en een sweex router

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Om te beginnen welkom op GoT
Om te vervolgen: ik denk dat je TopicStart wel erg mager is en dat we hier niets mee kunnen.
Er zijn te veel vragen:
- Welk OS
- Wat zijn de instellingen van de PC en de Router
- Wat heb je er zelf al aangedaan om een oplossing te vinden enz enz

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
En de vraag werkt het wel goed als je de pc rechstreeks met een kabel verbindt . . .

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Sowieso moet je je afvragen of je wil gamen via een wlan. Het _kan_ wel, maar ideaal is het vaak niet. De verbinding is vaak niet zo stabiel als met een UTP-kabel en de kans op lag is er groter :)

Maar zonder concrete informatie gaat niemand hier wat mee kunnen, als we er uberhaupt al wat mee kunnen. Voor dingen die stabiliteit en snelheid nodig hebben: gebruik gewoon UTP :)

Verwijderd

Zie de replies. Je geeft enerzijds veel te weinig informatie en anderzijds zie ik totaal geen zelfwerkzaamheid. Doe er wat aan zou ik zeggen.

Dit topic is gesloten.