Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik werd net gebeld door iemand die een MMC kaartje zocht van 512 mb.
Ik zit even snel bij MyCom te kijken en zie dat er 2 verschillende versies zijn.
Namelijk:

Merk Apacer
Type MMC Plus
Capaciteit 512 MB
Schrijfsnelheid 15 MB/s
Leessnelheid 11 MB/s

en

Merk Apacer
Type Multi Media Card
Capaciteit 512 MB
Schrijfsnelheid 2 MB/s
Leessnelheid 3 MB/s

Nou is mijn vraag; past de MMC plus ook in deze telefoon? Ze zijn namelijk even duur alleen is de Plus versie véél sneller is

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
De 6600 is nooit in staat om de snelheid te halen van zelfs het trage kaartje laat staan de snelle. Of ze passen moet je zelf proberen maar aangezien de 6600 geen stereo geluid kan produceren, niet goed filmpjes kan spelen en dat ding tering traag word als je veel software/games installeerd het vrij nutteloos is om een grote kaart te kopen, op 1 reden na: tomtom of andere navigatie. En tomtom (of andere navigatie) zet je er 1x op via de pc en zal je verder niet vaak weer dat geheugenkaartje in de pc stoppen. Dus als ik jou was zou ik niet teveel kijken naar de snelheid. Gewoon kopen wat op voorraad is, als ze beiden op voorraad zijn koop de snelste, maar eerst testen in de winkel want nokia telefoons zijn vrij kieskeurig op merk/type geheugenkaart.

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 04:00:
De 6600 is nooit in staat om de snelheid te halen van zelfs het trage kaartje laat staan de snelle. Of ze passen moet je zelf proberen maar aangezien de 6600 geen stereo geluid kan produceren, niet goed filmpjes kan spelen en dat ding tering traag word als je veel software/games installeerd het vrij nutteloos is om een grote kaart te kopen, op 1 reden na: tomtom of andere navigatie. En tomtom (of andere navigatie) zet je er 1x op via de pc en zal je verder niet vaak weer dat geheugenkaartje in de pc stoppen. Dus als ik jou was zou ik niet teveel kijken naar de snelheid. Gewoon kopen wat op voorraad is, als ze beiden op voorraad zijn koop de snelste, maar eerst testen in de winkel want nokia telefoons zijn vrij kieskeurig op merk/type geheugenkaart.
ok, ik ga het van de week even proberen en kijken of hij werk O-)