Asus enhanced drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-05 12:03
Voor mijn Asus v9999/td videokaart met e NVidia GeForce 6800 chip heb ik de nieuwste drivers van de site van NVidia gehaald. (ForceWare 78.01). Nu zijn er bij de kaart zogenaamde "Asus enhanced drivers" meegeleverd, welke nodig zijn voor wat speciale (handige) features van SmartDoctor. Nu is de vraag:
Kan ik die drivers naast de bestaande ForceWare driver installeren of wordt die dan overschreven?

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
deze gaan je ForceWare driver overschrijven

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-08 14:07
Die drivers zijn te installeren naast je huidige drivers.

Hallo met Tim

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-08 22:27

GVR

hehe we spreken elkaar tegen. Ik ga voor de post van Timlog

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-08 14:07
haha idd. Ik ga ook voor de post van mezelf. :P tenzij oelangoetang kan uitleggen waarom het wel zo zou zijn.
De asus enhaced drivers zijn namelijk aanvullende drivers. Als je je videokaart nieuw installeerd en alleen de enhanced drivers installeerd heb je nog geen videokaart drivers geinstalleerd. Ik heb zelf ook een geforce 6800 van asus en die drivers zijn echt 2 verschillende dingen. Er word bij drivers in 3Dmark e.d. gewoon forceware aangegeven.
Gewoon installeren iig.

Hallo met Tim

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
ik kan het mis hebben maar toen ik overlaatst een pctje aan het opzetten was had ik deze driverset geinstalleerd & ze werden overschreven, mocht daarna weer de nieuwere drivers installeren.
Het hangt waarschijnlijk af van het package dat je selecteerd.

Verwijderd

Er worden gewoon forceware drivers geinstalleerd maar dat zijn aangepaste drivers van asus. Over het algemeen ook wat oudere drivers trouwens.
Lijkt me ook wel logisch want anders zouden ze op de originele driver cd wel EN forceware drivers zetten EN enhanced drivers.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:51
Zorg er in dat geval wel voor dat je eerst de nieuwe drivers verwijderd, opnieuw opstart en dan de oudere, enhanced drivers installeerd. Anders kun je nogal performanceproblemen krijgen (ervaring).

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:12:
Er worden gewoon forceware drivers geinstalleerd maar dat zijn aangepaste drivers van asus. Over het algemeen ook wat oudere drivers trouwens.
Lijkt me ook wel logisch want anders zouden ze op de originele driver cd wel EN forceware drivers zetten EN enhanced drivers.
Correct.
Pagina: 1