Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 23:40
eerder was er het programma "Brodos SMS" voor de telefoon om smsjes te versturen via Gprs
maar nu Brodos SMS is gestopt zoek ik ( en misschien wel meerdere mensen) een vervanger voor brodos sms om toch goedkoop te smsen!

Brodos SMS werkte d.m.v internet op de pc om smsjes te versturen, of via een Java (J2ME) programma voor de telefoon...

door dit programma was het mogenlijk om smsjes te versturen voor 0,002 cent!

:)

[ Voor 35% gewijzigd door Martin11468 op 09-10-2005 09:39 ]

MRTN

Verwijderd

"om smsjes te versturen via SMS"

Ik snap je niet :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 16:36 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:36:
"om smsjes te versturen via SMS"

Ik snap je niet :?
Wat snap je niet dan? SMS staat voor Short Message Service wat inhoudt dat het een dienst is.
Dat in de volksmond nu algemeen geaccepteerd is dat 'SMS' het berichtje dat via deze dienst wordt verstuurd zelf is verandert hier niets aan :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
^^

De topicstarter doet anders weinig moeite om een duidelijk verhaal neer te zetten. Als ik het goed begrijp zoekt de TS een (java-)programma voor zijn mobiele telefoon (welke is niet eens genoemd), dat via WAP/GPRS/UMTS (welke?) verbinding maakt met het internet, waarna deze een smsje verstuurt via het internet...

Verwijderd

r00n schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:38:
[...]

Wat snap je niet dan? SMS staat voor Short Message Service wat inhoudt dat het een dienst is.
Dat in de volksmond nu algemeen geaccepteerd is dat 'SMS' het berichtje dat via deze dienst wordt verstuurd zelf is verandert hier niets aan :)
Correct, maar ik duide op het feit dat hij een "Short Message" over het "Short Message Service" protcol wou versturen. Dat kan standaard al met een telefoon, vandaar dat ik het zo raar vind dat hij daar een extra programma voor zoekt ;)

• Martin11468
sorry! ik heb wat fouten gemaakt, ik zou het wel even aanpassen............

MRTN

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ah dat bedoel je, inderdaad ik kan mij nog herinerren in de tijd van MMS dat er ook zo'n provider was die je gratis liet mms enkel het dataverkeerd betaalde je. Dit zou idd een uitkomst zijn met T-mobile always on gprs. Ik hoop idd dat hier mensne zijn die er iets van weten.

Wat de TS dus bedoelt en al uit heeft gelegd. Je sms via het GPRS verkeerd via een andere MMC dan je eigen provider. Intresse is gewekt.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Bij SMScity kan je iets meer dan wat je hierboven vermeld, zoals oa:
- sms'jes versturen over heel de wereld
- credits kopen via een vast toestel, via online banking, overschrijving, of kredietkaart
- berichten inplannen om bv. op nieuwjaar
- je kan via internet (imode, wap) smsen door in te loggen op de site
- een sms kost gemiddeld 6 cent (wel duurder dan brodos)
- de support is goed op de site ;-)

www.SMScity.nl
www.SMScity.be

Probeer het eens zou ik zeggen.

• Martin11468
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:18:
Bij SMScity kan je iets meer dan wat je hierboven vermeld, zoals oa:
- sms'jes versturen over heel de wereld
- credits kopen via een vast toestel, via online banking, overschrijving, of kredietkaart
- berichten inplannen om bv. op nieuwjaar
- je kan via internet (imode, wap) smsen door in te loggen op de site
- een sms kost gemiddeld 6 cent (wel duurder dan brodos)
- de support is goed op de site ;-)

www.SMScity.nl
www.SMScity.be

Probeer het eens zou ik zeggen.
Ik ben van plan om deze weel een Sony Ericsson W900i te kopen met een vodafone UMTS 20, is het ook mogenlijk om gratis naar de wap site van smscity te gaan?

("Zuine hollander modus")

MRTN

Pagina: 1