Toon posts:

Router met printserver problemen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb een canyon router met usb printserver, wat wil het geval is dat ik een gewone Canon printer s330 photo die wel wordt herkend maar die Canon Mpc 190 {all in one} niet. Is daar niets aan te doen om de Mp190 wel aan te kunnen sturen zodat ik hem wel kan gebruiken?

Alvast bedankt voor de moeite. _/-\o_

Verwijderd

Sommige printers werken gewoon niet via printservers. Belkin heeft de Canon MPC190 als niet-compatible op hun lijst staan. Verbaast me dus niet dat deze printer het ook op jouw router niet doet. Er is helaas niets aan doen.

Verwijderd

Topicstarter
dank je voor snelle antwoord :) , jammer dus :| moet me er dus bij neer liggen dat het niet anders kan............

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik ken de printserver niet maar in die all in one dingen zit vaak een standaard printer die wel ondersteunt wordt (ik heb de PSC500) meestal pakt ie de driver van een ander type wel en werkt ie dan prima. Ik weet niet of je printers kan kiezen in de server maar zoek even op het net welke type printer er in zit en selecteerd die gewoon

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME