SB Audigy 2 NX gaat aan en uit

Pagina: 1
Acties:

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2025
Hallo, ik heb een Sound Blaster Audigy 2 NX (extern) Ik heb hem sinds vorige jaar februari en nooit problemen mee gehad. maar sinds van de week gaat hij ineens zomaar uit. en dan weer aan, moet ik me pc opnieuw opstarten en dan hebk weer geluid. Nou gebeurde dit 1x ok... maar nu gaatie dus ongeveer 300x per minuut aan en uit. Ik heb dat ding amper aangeraakt hij staat eigelijk altijd aan...

Ik heb hem aangesloten op me laptop (Pentium M 1.6) en draai op windows xp. De stekker zit zover ik zie geen knikjes of andere ongewone dingen aan...??

weet iemand iets?

Frietjes

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mischien los contactje in het ding?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• spenky
bartgrefte schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:00:
mischien los contactje in het ding?
ik heb geen idee.. maar dat moet dan spontaan gebeurt zijn want heb hem al weet ik veel hoe lang niet aangeraakt...

Frietjes

• spenky
ik denk dat ik hem maar opstuur want hij doet nu helemaal niets meer :?

Frietjes

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

spenky schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:05:
ik denk dat ik hem maar opstuur want hij doet nu helemaal niets meer :?
hmm, in mijn geval had ik het ding mee kunnen nemen naar school en daar samen met wat luitjes door kunnen meten. Maar ik denk dat je em toch maar moet opsturen zoals je al wou doen...

Ik bedenk net wat, mischien is de powerknop kaduuk, kijk daar eens naar.

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 09-10-2005 17:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• spenky
bartgrefte schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:28:
[...]

hmm, in mijn geval had ik het ding mee kunnen nemen naar school en daar samen met wat luitjes door kunnen meten. Maar ik denk dat je em toch maar moet opsturen zoals je al wou doen...

Ik bedenk net wat, mischien is de powerknop kaduuk, kijk daar eens naar.
ik het aan en uit knopje kan ik niet egt iets zien.. maar open maken doek ook maar niet want dans denk me garantie naar de tievus...maar ik heb dat aanknopje ook amper egt gebruikt.. vind het zo raar... gewoon uit het niets, de stekker ook helemaal getjekt enzo.. ook geen kniks enzo in... plugjes zijn nog helemaal schoon enzo... denk tog dat het binnenin zit...

Frietjes

Pagina: 1