Toon posts:

Intel Pentium D650 4 3.4ghz l2:2mb

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PC updaten en kwam op deze processor.
In Google las ik dat het een 64bit processor was.
Kan ik dan ook gewoon 32bit programaas draaien.?
Ik Weet dat AMD dat wel kan
Marc

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Geen enkel probleem :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:24

Thandor

SilverStreak

Zoeken naar EM64T gaf een aantal hits. De derde daarvan bevat een reactie van mij met een link naar [rml][ Discussie] Intel Prescott, Nocona & EM64T[/rml] waarin het volgende staat :
Processors with Intel® EM64T will support 64-bit extended operating systems from Microsoft, Red Hat and SuSE. Processors running in legacy* mode remain fully compatible with today's existing 32-bit applications and operating systems.
Volledig compatibel met de huidige 32-bit applicaties ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Past ie wel op je mobo? Als je geen specs geeft, kunnen we niet zeggen of het zal werken of niet.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

The__Virus heeft een punt, de nieuwe cpu's van Intel hebben wel vaak weer nieuwe chipsets nodig. De nieuwste dual cores hebben al bijvoorbeeld een 945 Intell chipset nodig.

There is no place like ::1

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:24

Thandor

SilverStreak

swampy schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:08:
The__Virus heeft een punt, de nieuwe cpu's van Intel hebben wel vaak weer nieuwe chipsets nodig. De nieuwste dual cores hebben al bijvoorbeeld een 945 Intell chipset nodig.
Persé een i945 chipset nodig hebben is niet helemaal waar. Pentium D 830 of hoger draait ook met een nForce 4 Intel Edition.
Zelfs de Intel i865PE chipset is instaat om met dual-core Pentium's te werken, dat wil niet zeggen dat elk moederbord het aankan maar er zijn moederborden zoals de ASRock 775i65PE die dual-core processoren aankunnen.

Overigens heeft de i945 officieel geen ondersteuning voor de Pentium D 840EE. Voor die processor is de i955 chipset nodig ;)

Overigens vroeg de TS niet 'kan deze processor in mijn PC'. Het kan best zijn dat 'ie een nieuwe, kant en klare PC wil kopen :)
Maar goed, dat terzijde.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Thandor schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:15:
[...]

Overigens vroeg de TS niet 'kan deze processor in mijn PC'. Het kan best zijn dat 'ie een nieuwe, kant en klare PC wil kopen :)
Maar goed, dat terzijde.
Dat klopt voor geen meter, want er staat toch echt duidelijk updaten (en daarmee bedoelt hij upgraden)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:30:
Ik wil mijn PC updaten en kwam op deze processor.

[...]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op www.intel.com kun je van alles over de Pentium D-reeks lezen. Bovendien zijn hier en daar (understatement) reviews met volledig uitleg over deze CPUs te vinden.

Graag voortaan zelf op z'n minst een beetje moeite doen voor je een vraag op GoT stelt :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.