Ik had zelf een Philips home cinema set de MX5700D. Maar deze deed het niet meer. Bij Expert gebracht waar ik deze gekocht had. De set zou gerepareerd worden. Nu bijna 5 weken later blijkt dat de set niet meer gerepareerd kan worden. Wat er aan defect is dat weet Expert nog niet! Na overleg van Expert en Philips, zou ik een vervangende set krijgen. Dit zou de HTS5310 zijn. Ook moet ik nog 88 euro betalen voor de kosten. Mijn huidige set heeft geen subwoofer box, maar dat zit in de pilaren verwerkt waar de frontspeaker op bevestigd zijn. Ook bevat de set een cd wisselaar voor 5 cd/dvd's. Dit is niet meer leverbaar in een nieuwe set. De luidsprekers wil ik niet kwijt, maar volgens Expert is dat per set op elkaar afgstemd. Ik vindt zelf dat Philips geen goed voorstel doet en dat een apparaat dat bijna 2 jaar oud is geen goed product is. De defect is volgens mij niet te wijten aan het gebruik of misbruik van onszelf maar aan een slecht onderdeel. Een dergeleijk apparaat moet toch minstens 8 jaar mee kunnen gaan. Waar ik nu ook nog mee zit is dat mijn huidige set niet meer leverbaar is door Philips, maar wel te koop is via internetwinkels. De prijzen beginnen dan vanaf 485 euro. De nieuwe set heeft een prijs van 300 a 400 euro. Volgens mij gevoel ga ik er op achteruit. Is er iemand die me kan vertellen of dit werkelijk zo is. En weet iemand misschien of een dergelijke set van Philips wel overweg kan met mijn huidige luidsprekers. Je koopt een dure set (toen 700 euro) en dan verwacht je ook kwaliteit. Ook in levensduur van een apparaat.
Heb je al direct contact gehad met Philips, want ik heb eigenlijk alleen maar hele goede ervaringen met Philips. Eigenlijk heb ik maar twee ervaringen met Philips, een DVD speler en DVD recorder, maar beiden werden snel en goed afgehandeld. Alles hier in huis is van Philips en verder wil het niet kapot (gelukkig
).
Overigens is het voorstel absoluut niet goed genoeg. Ze kunnen zeggen dat je gebaseerd op de economische levensduur hooguit iets van 2/8 * 700 moet bijbetalen, MAAR dan moet je natuurlijk wel een nieuw product krijgen wat deze waarde heeft. Ze kunnen je natuurlijk niet afschepen met een veel goedkopere set.
Dit valt me wel tegen van Expert. Ze zijn al duurder (tot veel duurder) en dan leveren ze blijkbaar ook geen goede service...
Overigens is het voorstel absoluut niet goed genoeg. Ze kunnen zeggen dat je gebaseerd op de economische levensduur hooguit iets van 2/8 * 700 moet bijbetalen, MAAR dan moet je natuurlijk wel een nieuw product krijgen wat deze waarde heeft. Ze kunnen je natuurlijk niet afschepen met een veel goedkopere set.
Dit valt me wel tegen van Expert. Ze zijn al duurder (tot veel duurder) en dan leveren ze blijkbaar ook geen goede service...
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 08-10-2005 14:44 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ik heb 5 minuten nodig gehad om 2 vragen uit jouw topicstart de destilleren die niet meer zijn dan;
- Is de HTS5310 gelijkwaardig aan de MX5700D
- Kunnen de speakers van de MX5700D op de HTS5310 aangesloten worden.
Daarnaast is je topicstart erg onaantrekkelijk om te lezen vanwege het totaal gebrek aan indeling, zet er eens wat enters tussen dus. Ook handig voor de users zijn linkjes naar het product. Verwerk die dus ook in je topicstart.
Bedenk volgende keer ook een wat specifiekere topicstart.
- Is de HTS5310 gelijkwaardig aan de MX5700D
- Kunnen de speakers van de MX5700D op de HTS5310 aangesloten worden.
Daarnaast is je topicstart erg onaantrekkelijk om te lezen vanwege het totaal gebrek aan indeling, zet er eens wat enters tussen dus. Ook handig voor de users zijn linkjes naar het product. Verwerk die dus ook in je topicstart.
Bedenk volgende keer ook een wat specifiekere topicstart.
Ja, sorry. Ik was vergeten deze post te plaatsen en dacht er nog net aan voordat ik naar mijn werk moest. Je hebt gelijk.