[XP] Verwijderen gebruikersnaam uit start menu*

Pagina: 1
Acties:

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb een theme op mn pc gezet maar ik zou iets willen veranderen zoals je in het onderwerp al kon zien, nl. "Administrator" of laten we maar zeggen een sleutel die gebruikt wordt om in het startmenu de naam weer te geven wie ingelogd is.

Nu even ter verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/8359/screen4gd.jpg

Hoe kan ik dit verwijderen, heb via google al zitten zoeken maar ik vermoed dat het zeker al langsgekomen is maar kan het gewoon nergens vinden. Waarschijnlijk geef ik de verkeerde woorden in ... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

http://www.winguides.com/registry/display.php/1035/

Google: hide username start menu, eerste link.

[edit]
Btw. mooie skin.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 14:58 ]

• nvidia
FF paar screens:

plaatje 1

plaatje 2

Laten we maar zeggen, Vista look :9

[ Voor 42% gewijzigd door sanfranjake op 08-10-2005 17:50 . Reden: plaatjes > linkjes ]

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54

TTLCrazy

Listen to Frankie

offtopic:
Removen is geen engels woord en geen nederlands woord, maar ik neem aan dat je verwijderen bedoeld....

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 19:14
idd, welke is het?

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• nvidia
Vista Skin

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Modbreak:Dat heeft er verder niks mee te maken, in Tweakers Huiskamer hebben we een "Show hier je desktop"-topic. Graag ontopic verder nu ;)

Verder pas ik de titel even aan, zodat die er in een enkele taal staat. Dat wordt Nederlands, omdat dat de voertaal is op dit forum, en het de duidelijkheid dus op positieve wijze beinvloedt.
[XP] Removen accountnaam in start > [XP] Verwijderen gebruikersnaam uit start menu*

[ Voor 59% gewijzigd door sanfranjake op 08-10-2005 17:49 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• nvidia
Is goed, wat ik wel nog graag zou willen is het aanpassen van mn bootscreen. Ik gebruik 1600 - 1200 maar als ik mijn bootscreen aanpas dmv een progje dan is dit natuurlijk niet mooi meer want het is een bootscreen met resolutie 1024 - ... wat als gevolg een mooi uitgerekt beeld geeft.

Nu heb ik een vraag. Hoe is het mogelijk om enkel bij het booten de resolutie aan te passen tot 1024-... of waar kan ik een bootscreen vinden die aan de 1600-1200 resolutie voldoen? Tevens moet ik deze aan een registeren, weet niet welke, kunnen linken ...

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen bij mijn 2e zoektocht ...

Pagina: 1