Na een onsuccesvolle zoek tocht in de search, maak ik maar een topic aan.
Ik heb het volgende irritante probleem:
Draai thuis thuis een server, dat als OS w2kpro heeft.
Heb in de server een aantal schijven zitten, waarop ik shares heb gemaakt.
Op mijn laptop draai ik ook als OS w2kpro, en hier heb een aantal netwerkverbindingen gemaakt naar de shares op mijn server.
Als ik nu de verkenner open op mijn laptop, krijg ik het volgende te zien qua status van de shares:

Er staan dus kruisjes bij, wat dus betekend dat de verbindingen niet aanwezig zijn.
Maar als ik op een share klik, wordt de share wel geopend.
Als ik nu een bestand download, en aangeef dat die op een share moet worden opgeslagen komt de volgende melding:

Als ik op OK klik wordt het bestand wel opgeslagen, maar het gebeurt regelmatig dat de explorer op de laptop crasht.
Heeft iemand een idee waardoor dit fout gaat ?
Mocht er meer info nodig zijn, geef het even aan.
Ik heb het volgende irritante probleem:
Draai thuis thuis een server, dat als OS w2kpro heeft.
Heb in de server een aantal schijven zitten, waarop ik shares heb gemaakt.
Op mijn laptop draai ik ook als OS w2kpro, en hier heb een aantal netwerkverbindingen gemaakt naar de shares op mijn server.
Als ik nu de verkenner open op mijn laptop, krijg ik het volgende te zien qua status van de shares:

Er staan dus kruisjes bij, wat dus betekend dat de verbindingen niet aanwezig zijn.
Maar als ik op een share klik, wordt de share wel geopend.
Als ik nu een bestand download, en aangeef dat die op een share moet worden opgeslagen komt de volgende melding:

Als ik op OK klik wordt het bestand wel opgeslagen, maar het gebeurt regelmatig dat de explorer op de laptop crasht.
Heeft iemand een idee waardoor dit fout gaat ?
Mocht er meer info nodig zijn, geef het even aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Diamon op 08-10-2005 15:31 ]
And The Only One