Toon posts:

Overstappen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb jullie advies even hard nodig, ik heb momenteel Wanadoo ADSL Lite, en ik zag op de site dat er nu ook Wanadoo ADSL Family is, ik zie dat dit veel goedkoper en veel sneller is, dus ik dacht dat er iets niet klopte, aangezien Lite veel minder snel enzo is, maar toch veel duurder? Dat is mijn eerste vraag.

Mijn tweede vraag is of ik zal overstappen op ADSL Family, ik zie er alleen maar voordelen in, maar ik ben dan ook redelijk naief, dus misschien zijn er ook wel nadelen, misschien dat jullie mij daarbij zouden kunnen helpen?

Verwijderd

hey,

ik weet niet of je het al gehoord had maar wanadoo Family gaat er binnenkort uit... daarom is het goedkoper geloof ik. de family mensen dan moeten dan overschakelen naar een hogere verbinding en moeten meer geld betalen. zo heb ik het laatst gelezen hier op tweakers.net.

ja er zit een luchtje aan ;)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

Verwijderd

Topicstarter
Jah, leuk bericht enzo, maar daar schiet ik niks mee op :P

Zal ik het wel of niet doen is de vraag? En graag met argumenten zodat ik er wat aan heb.

Dank u.

Verwijderd

Is er ook een site met de beschikbaarheid van ADSL2+ en de planning daarvan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:02:
Jah, leuk bericht enzo, maar daar schiet ik niks mee op :P

Zal ik het wel of niet doen is de vraag? En graag met argumenten zodat ik er wat aan heb.

Dank u.
Als het beschikbaar is zou ik het wel doen. (Het gaat via een ander netwerk.)

Dat laatste is ook de reden dan Lite duurder is dan Family. Family gaat over een eigen netwerk, Lite over het netwerk van KPN.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 14:06 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Anders vraag je of wij voor jou gaan bedenken waarom je een dergelijke verbinding nodig hebt...

Verwijderd

sdomburg schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:04:
Anders vraag je of wij voor jou gaan bedenken waarom je een dergelijke verbinding nodig hebt...
Anders reageer je gewoon niet als je niet wilt helpen..

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik er weinig verstand van heb, doe ik dat ja. Want misaschien zit er wel een addertje onder 't gras, waar de ervaren leden mij mee kunnen helpen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:07:
Omdat ik er weinig verstand van heb, doe ik dat ja. Want misaschien zit er wel een addertje onder 't gras, waar de ervaren leden mij mee kunnen helpen?
Niet echt addertjes. Kijk anders in het onderstaande topic voor meer info:

[rml][ Wanadoo]ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel II)[/rml]

Maar kun je Family wel krijgen op je adres? Heb je de postcode check gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb postcodecheck gedaan ja, en 't is gewoon beschikbaar.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:06:
[...]

Anders reageer je gewoon niet als je niet wilt helpen..
Hij heeft gelijk en dat bekrachtigd het policy van het forum hier. Dit is geen helpdesk waar je wel terecht kan als je je eigen keuzes niet kan maken.

Er dient informatie voorgelegd te worden en niet opgelegd!
Pagina: 1