Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Lite mods zijn tegenwoordig nogal in
en het schijnt te helpen...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Volgens mij is het tijd dat de Adjes hier zelf over nadenken (en al dan niet actie ondernemen, en deze uitleggen)
Anders staat het hier in no-time vol met sollicitatiebrieven enzo. (dus: plaats nou zelf ook geen oproep dat je lite mod van dit of dat forum wil worden (ik weet het, 'k heb het zelf ook al gedaan nu net, en een week of wat gele-e)
Anders staat het hier in no-time vol met sollicitatiebrieven enzo. (dus: plaats nou zelf ook geen oproep dat je lite mod van dit of dat forum wil worden (ik weet het, 'k heb het zelf ook al gedaan nu net, en een week of wat gele-e)
als een lite mod aan gesteld word, kunnen we er vast wel een democratisch aanstellenOp dinsdag 16 januari 2001 22:34 schreef Jaymz het volgende:
Volgens mij is het tijd dat de Adjes hier zelf over nadenken (en al dan niet actie ondernemen, en deze uitleggen)
we moeten eerst eens kijken voor die FAQ. dat zou een stuk helpen...
Ik bedoel eigenlijk het mogenlijke nut ervan in bepaalde fora.
Geef alsvast een voorzet. Die in Audio is ook gemaakt door de vaste bezoekers. Ik denk dat AcidBurn hem dan wel plaatst.Op dinsdag 16 januari 2001 22:38 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
als een lite mod aan gesteld word, kunnen we er vast wel een democratisch aanstellen
we moeten eerst eens kijken voor die FAQ. dat zou een stuk helpen...
edit:
Sorry, draadje in network niet gezien
Sorry, draadje in network niet gezien
Pagina: 1