Toon posts:

Logistieke software tbv rittenplanning

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software voor rittenplanning van vrachten. Nu heb ik op internet al eens rondgekeken, maar kon ik niets vinden. Pakketten die ik vind gaan veelal over capaciteitsplanning.

Er zijn niet veel eisen aan het pakket, behalve dat het ritten grafisch weergegeven zijn (denk aan de outlook-agenda). Capaciteitsplanning is niet nodig. Gewoon bestemming, verwachte rij-tijd, evt verwachtte los/laadtijd, en evt trailernr en eventuele opmerkingen over de lading.Een trailerstatus zou ook wel handig zijn, maar is geen vereiste?

Wie-o-wie weet er zon tooltje, zonder een hoop toeters en bellen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

TALIS (www.tans.net) is een commercieel pakket.
Wordt in de vervoerssector regelmatig gebruikt.
Vandaar dat ik me niet helemaal kan voorstellen dat je nog niks nuttigs bent tegengekomen, conculegas zullen toch ook wel software gebruiken?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:36:
TALIS (www.tans.net) is een commercieel pakket.
Wordt in de vervoerssector regelmatig gebruikt.
Vandaar dat ik me niet helemaal kan voorstellen dat je nog niks nuttigs bent tegengekomen, conculegas zullen toch ook wel software gebruiken?
Niet iedereen die ritten plant is automatisch een expeditiebedrijf of transporteur. En als je bij een bedrijf werkt wat eerder een voorbeeldfunctie voor concurrenten heeft als andersom, moet je zelf het wiel uitvinden.