Ik heb een 'Mobile Freedom Headset' van Logitech aangeschaft met een conceptronic bluetooth dongle. Deze laatste is voorzien van een Broadcom chip: bcm2035, en heb ik geinstalleerd volgens deze guide: http://forum.skype.com/viewtopic.php?t=... Wat er staat, dat de microsoft drivers de widcomm drivers overrulen en dat je deze uit moet schakelen enz. heb ik allemaal gedaan, ik heb hoofdtelefoon nu ook als service staan. Ook als ik verbinding probeer te maken met mn headset gaat er een beep af in mn headset, ik accepteer de verbinding en in windows krijg ik netjes de melding dat er verbinding is met mn headset.
Alles lijkt dus goed te werken. Ik kan alleen nergens kiezen om die headset te gebruiken. In mn configuratiescherm->geluid en audioapparaten staat alleen maar de Realtek AC97 Audio...en in programma's als skype enzo staat dus ook niet meer...
ik heb al heel wat fora afgestruind, maar de problemen eindigen meestal met het maken van de verbinding en het werkend krijgen van de hoofdtelefoon service. Daar begint mijn probleem pas
welke stap mis ik???
Alles lijkt dus goed te werken. Ik kan alleen nergens kiezen om die headset te gebruiken. In mn configuratiescherm->geluid en audioapparaten staat alleen maar de Realtek AC97 Audio...en in programma's als skype enzo staat dus ook niet meer...
ik heb al heel wat fora afgestruind, maar de problemen eindigen meestal met het maken van de verbinding en het werkend krijgen van de hoofdtelefoon service. Daar begint mijn probleem pas
welke stap mis ik???