"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Sorry, bedoel in deze DJKlungel
[ Voor 19% gewijzigd door puchelaar op 08-10-2005 10:49 . Reden: Dacht in een ander draadje gelezen te hebben dat Pim het interview af had genomen en dat nu gepost had. Dacht al wel dat dat DJKlungels taak was, maar dacht toen verder dat mijn geheugen niet zo goed was. /me gaat maar eens wat minder denken... ]
DPCQuatar
Fear-factoR
CowArt
Mobster
Killerog
Poesch
Witlof
Pim
Joh14vers6
Wie o wie wordt de volgende?
Kijk maar eens of henk gelijk heeft? (zou ook voor het eerst zijn
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=464
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=467
Als er nou iemand is die je graag op de pijnbank zou willen zien kan je het hier gewoon roepen dan gaat er vast wel iemand achteraan
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Anoniem: 100042
Weet nu alles van Soul, Elteor en alle andere geinterviewden...
Leuk! Ga zo door!
PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C
Anoniem: 63996
kan je niet beter history vervangen voor histyrie ?MrMaD1909 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:24:
Ik lees ze ook en waardeer ze erg. Het laat mij, als nieuwe DPC'er een hoop zien van de history die er al is bij DPC. Thx....
En als de mensen hierboven zeggen.
Nee ik vind het een leuk initiatief!! Ik doe al een poosje mee met DPC, maar ben nooit zo superfanatiek geweest qua posten. Maar de historie boeit me zeker!!!
Da's niet handig, want dat moeten we vervolgens weer vervangen door hysterie.Anoniem: 63996 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:29:
[...]
kan je niet beter history vervangen voor histyrie ?

Forza Mucca!
Oeh, dat zijn wederom statistieken!
Na een tijdje radiostilte beginnen we weer met spraakmakende interviews. Deze keer is het de beurt aan ......... die wat mag vertellen over zijn leven als projectvertegenwoordiger. Pak een kop koffie en bereid je voor op zijn levensverhaal.
Welke naam op die stippellijn hoort te staan mag je fijn zelf lezen, en wel op deze pagina

Maar ga deze wel weer lezen. Altijd weer leuk om te lezen wie er achter die naam zit
[ Voor 32% gewijzigd door Witlof op 19-12-2006 22:51 ]
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Anoniem: 157553
ehhh.....
Ik toen nog niet bij DPC zat....
Yep, nieuwe date is gemaaktBlue_man schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:53:
Leuk dat een traditie herbegonnen is! Staan er al volgende gesprekken in de wachtrij?
En nee, tis niet Witlof
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Behalve als het uiteraard gaat over een interview met een gewaardeerde Dutch Power Cow.
Wie is er deze keer door de mangel gehaald? Het is een liefhebber van The Art of Noise, meer verklap ik niet. Het interview kunnen jullie hier lezen.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Second that!Blue_man schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:35:
Het is weer een mooi stukje, leuk om het verhaal achter iemand te lezen!
2.03m... Damn, ik schatte je echt niet groter dan 2.00m.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Anoniem: 125039
Leuk interview idd, het gaat zelfs terug naar de begintijd!
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 05-02-2007 22:36 ]
Ja, onze ECCP-109 proxyAnoniem: 125039 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:35:
Leuk interview idd, het gaat zelfs terug naar de begintijd!
Jeugdsentiment, DAT was echt zo een goed ding, je kon echt van alles zelf per PC regelen qua flushen, sparen en stat zien.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
We kunnen vast wel een wedstrijdje Rulende Bikkels - AoN regelen
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Anoniem: 59448
Komt dan de oude garde ook weer terug?ParaNoiMia schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:15:
[...]
We kunnen vast wel een wedstrijdje Rulende Bikkels - AoN regelen
Aragorn, Demoniz en anderen... (mijn geheugen laat mij even in de steek voor andere namen!)
Netjes om te zien dat er ook nog eens een "ouwe rot" geïnterviewd wordt
edit: Heee Pim, waarom mag ik niet in de lijst in de OP?

[ Voor 27% gewijzigd door Kristof op 06-02-2007 07:32 ]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Oke, grapje... heb ik dus over het hoofd gezien... ff kijken
edit:
eeuh, wanneer was die en welke datum (geef ff een wdo linkje)
[ Voor 28% gewijzigd door Pim. op 06-02-2007 08:18 ]
archetta schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:42:
Na ruim een jaar stilte is het weer zover: een nieuw interview is op wdo verschenen!!!
Na een tijdje radiostilte beginnen we weer met spraakmakende interviews. Deze keer is het de beurt aan ......... die wat mag vertellen over zijn leven als projectvertegenwoordiger. Pak een kop koffie en bereid je voor op zijn levensverhaal.
Welke naam op die stippellijn hoort te staan mag je fijn zelf lezen, en wel op deze pagina
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
ik mag het hopen, anders vermoed ik dat ik in mn eentje moetAnoniem: 59448 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:18:
[...]
Komt dan de oude garde ook weer terug?
Aragorn, Demoniz en anderen... (mijn geheugen laat mij even in de steek voor andere namen!)
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Kunnen we eindelijk eens een keer winnenNightBird schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:30:
[...]
ik mag het hopen, anders vermoed ik dat ik in mn eentje moet