27 Januari hebben we Northwar ( www.northwar.cjb.net )in het hoge noorden (Groningen martinihallen) Het is een LANparty voor zo'n 40 mensen, we hebben een 100Mbit netwerk draaien en zij nog op zoek naar een paar deelnemertjes :-) PCZONE komt een stukkie schrijven. We draaien v.n.l. Quake1, 2, 3a - Half-life - Unreal Tournament en Redalert2. (er zijn nog andere games mogelijk. Heb je zin om mee toe doen of wil je gewoon onze flashie site ff checken ga dan naar http://www.northwar.cjb.net CU
Ik snap dat niet he, organiseer je es een keer een LAN in het noorden, is er gebrek aan belangstelling
ik niet, woon 4293847uur vanaf gruning
Ik woon in Winsum, das 16km ver weg.
Ik heb thuis 3 pc's staan, allemaal UT-certified natuurlijk.
tis wel allemaal 10Mb netwerk bij mij
in de volgende vakantie heb ik wel tijd (denk ik)
Ik heb thuis 3 pc's staan, allemaal UT-certified natuurlijk.
tis wel allemaal 10Mb netwerk bij mij
in de volgende vakantie heb ik wel tijd (denk ik)
Verwijderd
hmm, klinkt goed, eens ff kijken of ik tijd heb. idd goed dat er een keer een in het noorden wordt georganiseerd ( afgezien van wan uiteraard)
Ik woon in Hengelo dus das iets te ver weg
Ik wacht op Drome 9 
Btw, vette intro!
Btw, vette intro!
Ik ben toch malle pietje niet!
ja... en d'rmoeten wel aantal standaard games zijn hè
kom je daar aan in je uppie met half-life, in je 1tje , cool hoor!!!!
kom je daar aan in je uppie met half-life, in je 1tje , cool hoor!!!!
lol..ik lees..Martinihallen...cool...vette lan !!
40 man !!?? in de martinihallen ??

komen er ook cs-ers ??
40 man !!?? in de martinihallen ??
komen er ook cs-ers ??
Verwijderd
Met een beetje geluk komt onze hele CS clan ([RR] ofwel Rancho Relaxo) ook 
Lijkt me koel!!!
Lijkt me koel!!!
Verwijderd
hey DC woon jij in winsum lol mensen van got die een paar km van je vandaan wonen ik woon in wirdum is een kilometerje van loppersum
Loppersum?
ik ben daar niet zo bekend, ik meer in de lijn Adorp Sauwerd Winsum Baflo Warffum Usquert.
Maaroh wat wilde je daar mee zeggen?
ik ben daar niet zo bekend, ik meer in de lijn Adorp Sauwerd Winsum Baflo Warffum Usquert.
Maaroh wat wilde je daar mee zeggen?
yo nu hoor je dus echt alle plaasten waar je nog noit van hebt gehoord langs komen
ik zelf woon in gouda en kom dus niet
Er ligt anders wel het noordelijkst treinlijn van Nederland langs!Op zondag 21 januari 2001 12:47 schreef Knutsel_smurf het volgende:
yo nu hoor je dus echt alle plaasten waar je nog noit van hebt gehoord langs komen
Verwijderd
hmmmmmmmmm lijkt me erg leuk met name red alert 2 ik ga het er ff met m`n vader over hebben
Pagina: 1