Ik zag ergens in een posting voorbij komen dat ze die vanaf morgen hebbe? Dat zou wel SUPAH-bruut zijn!! Tell me more tell me more! Dan gaat ik um meteen halen namelijk! Ik zit al redelijk een week met een brakke windhoos-install op een KT7, nadat ik die A7V had verkocht, wachtend op die KT7A-RAID.. Joah, A7V install op een KT7 wérkt wel na wat gekloot, maar toch niet helemaal lekker...
Verwijderd
De echte mensen die dat bord hadden willen hebben deed die bestellen ..
ok ook ik heb hem wel bij Funprice vandaan maar had hem dus wel net na de kerst
dus mijn ABIT KT7A RAID is van 2000
ok ook ik heb hem wel bij Funprice vandaan maar had hem dus wel net na de kerst
dus mijn ABIT KT7A RAID is van 2000
Wacht toch gewoon ng ff op de kt266 boardjes...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Yup... sluit ik me bij aan; beetje gek is het wel, niet?Op dinsdag 16 januari 2001 22:32 schreef Kloeloos het volgende:
Wat sneu heb je zo'n pc en een 15 inch monitor
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Inderdaad ruimte waar ie staat kan geen 17'of 21' staan helaas ..
maar nog eff geduld want hij is aan vervanging toe dus dan heb ik mooie smoes om wat kamerverbouwing te doen .. maar op dit moment moet ik het ermee doen
maar nog eff geduld want hij is aan vervanging toe dus dan heb ik mooie smoes om wat kamerverbouwing te doen .. maar op dit moment moet ik het ermee doen
Ja, ik hád hem al kunnen bestellen, maar om nou wéér iets via rembours te bestellen.. Moet ik me pa WEER geld laten betalen aan de deur en dan gaat hij zich ook weer afvragen of ik wel zoveel geld uit moet geven... 
Dus dan maar zo, lekker dichtbij...
Dus dan maar zo, lekker dichtbij...
Wat is het verschil met de normale versie dan? Kan mijn Duron daar dan gewoon op.?
Pagina: 1