C&C Generals

Pagina: 1
Acties:

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Topicstarter
Ik kan met geen mogelijkheid een account aanmaken met C&C Generals, en ja, ik heb het spel legaal.

Ik gebruik Smoothwall als firewall, alleen ik heb de poorten opengezet die open zouden moeten, alleen het werkt nog steeds niet.

Heeft iemand een idee?

Before me there were many, after me there will be none

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

Jay-K schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:37:
Ik kan met geen mogelijkheid een account aanmaken met C&C Generals, en ja, ik heb het spel legaal.

Ik gebruik Smoothwall als firewall, alleen ik heb de poorten opengezet die open zouden moeten, alleen het werkt nog steeds niet.

Heeft iemand een idee?
Zet de firewall eerst eens helemaal uit om te kijken of het uberhaupt daardoor komt zou ik zeggen :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je toevallig een router, die het eventuuel kan blokkeren :?
En probeer ook eens wat aapelite zegt :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Topicstarter
Ik heb het mac adres van me eigen PC later registreren bij me provider, en dan probeer ik het morgen nog wel eens zonder router. Want atm werkt het echt voor geen meter, kan niet eens een account aanmaken, iedereen die het spel online speelt hoeft niets te doen, maar ik heb Smoothwall op een aparte PC draaien als firewall/dhcp/router en het werkt voor geen meter.

Vervolgens start ik RA2 op en het is geen enkel probleem om online te spelen, zelfde geld voor elk ander spel/programa wat ik heb/draai.

Before me there were many, after me there will be none