AIResponder plugin voor Trillian - hoe gebruiken met MSN? *

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Wie kan mij even kort en krachtig uitleggen hoe de AIResponder voor Trillian 3.1 werkt?
Ik krijg deze namelijk niet aan de gang met het MSN protocol.
Andere protocollen kan ik niet testen, heb alleen MSNnerts in mijn lijst...

Ik wil dit namelijk gaan inzetten in de strijd tegen de mensen die mij als de holy grail of computers zien, en zodoende alle Google vragen automatisch laten beantwoorden met "www.google.com".

Op internet is gewoon _niks_ te vinden over deze plugin, en de readmy die er bij zat het ik ook gelezen maar toen werkte het ding ook al niet. Wie kan even snel zeggen hoe dat ding precies werkt en vooral of het werk onder MSN.

Danku. _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door _eXistenZ_ op 07-10-2005 23:46 ]

There is no replacement for displacement!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt http://www.trillian.cc erover? (Kijk vooral in de fora)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• _eXistenZ_
Dit.
Niet veel dus... :(

Ik heb overigens zelf ook met de opties lopen spelen, heb de map met logs geselecteerd in mijn configuratie schermpje, daar worden 213 logs gevonden. Dus so far so good. Dan prop ik onderaan nog 1 of 2 zinnen er in die waar hij altijd op moet reageren, "Wie *" bijvoorbeeld, en dan gebeurt er vervolgens niks als ik iemand bijvoorbeeld laat zeggen "Wie is gek?"...

[ Voor 60% gewijzigd door _eXistenZ_ op 07-10-2005 23:55 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :)

[Hulp gezocht] AIResponder voor Trillian 3.1 Pro > AIResponder plugin voor Trillian - hoe gebruiken met MSN? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• _eXistenZ_
Ok. :)

Van mij part mag dit topic overigens in de eeuwige diepte van de MyReact vergetelheid afzakken, ik heb het probleem namelijk niet kunnen oplossen, maar wel kunnen omzeilen. TrillAlice is namelijk een andere Trillian Bot die wel werkt met het MSN protocol :)

/edit

Er staat nu een sterretje achter de topictitle. Teken van slecht gedrag ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door _eXistenZ_ op 08-10-2005 16:34 ]