Ik heb hier thuis een draadloos netwerk zonder beveiligingen. Dit wil ik ook zo houden ivm makkelijke snelle verbindingen van de vele apparaten. En de buurvrouw maakt wel eens gebruik van onze verbinging.
Nu is er iemand ie op ons netwerk zit, waar van ik niet weet wie het is. Hij heeft 1 share, en heb er een tijdje terug een tekst bestand in gezet, om contact met mij op te nemen. Maar heb geen gehoor gekregen (zal het wel niet gelezen hebben) Ik heb zoveel mogelijk gegevens van deze pc opgevraagd.
Maar wil met deze pc vervelen. Heeft iemand tips... Heb verschillende administrator password variaties getest, maar geen een lijkt er te werken.
info
graag tips///
Nu is er iemand ie op ons netwerk zit, waar van ik niet weet wie het is. Hij heeft 1 share, en heb er een tijdje terug een tekst bestand in gezet, om contact met mij op te nemen. Maar heb geen gehoor gekregen (zal het wel niet gelezen hebben) Ik heb zoveel mogelijk gegevens van deze pc opgevraagd.
Maar wil met deze pc vervelen. Heeft iemand tips... Heb verschillende administrator password variaties getest, maar geen een lijkt er te werken.
info
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| OS Type : Windows XP (SV_TYPE_WORKSTATION, SV_TYPE_SERVER, SV_TYPE_PRINTQ_SERVER, SV_TYPE_NT, SV_TYPE_POTENTIAL_BROWSER, SV_TYPE_MASTER_BROWSER) Service pack : none PORT STATE SERVICE 135/tcp open msrpc 139/tcp open netbios-ssn 445/tcp open microsoft-ds MAC Address: 00:03:9D:4B:6B:E8 (Benq) Shared resources at 192.168.0.102 Boven kleren Disk X: Printer Print Microsof Printer2 Print HP Laser SharedDocs Disk |
graag tips///