Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Gewoon een koppelstukje kopen met 2 stekkertjes en een stukje kabel.
Even de goede volgorde opzoeken en dan even de kabel knijpen.
Edit:
Of inderdaad zelf 2 kleine kabeltjes maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Xer0X op 07-10-2005 23:22 ]
• UTP koppelstukje
• UTP crosscable van 0,5/1,0 meter
Men zorgt dat dit altijd in de laptoptas zit.
Klaasr :]
Er waren mensen voor me met ongeveer dit geniale idee
[ Voor 19% gewijzigd door Speedener op 07-10-2005 23:23 ]
Een hubje wou ik juist niet, die is zo groot en moet weer extra op stroom, of met usb gaan klooien als al zoiets bestaat.
ah, zo'n koppelstukje. Maar daardoor wordt het nog geen straight (of cross). Even met de kabeltjes klooien dan; zit zo mooi in de NT faq
[ Voor 32% gewijzigd door Darkvater op 07-10-2005 23:26 ]
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
^ Wat hij zegt.
Verwijderd
Gewoon een klein blokje waar je aan beide kanten een stekker in kan steken
Je kunt dus aan de ene kant een straight kabel erin doen en aan de andere kant een kabeltje maken met een cross layout. Maar je kan natuurlijk ook gewoon een cross kabel kopen van een paar meter
Maar het makkelijkst lijkt me gewoon om een crosskabeltje te maken en dan een normaal koppelstukje erop.
[ Voor 3% gewijzigd door Winnetou op 07-10-2005 23:33 ]
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Conclusie: ff informeren bij lokale electroboer en PCboer; en de goedkoopste oplossing kiezen die aan je eisen voldoet.
mss iets laat, maar wel een samenvatting van alle bovenstaande IDen
[ Voor 6% gewijzigd door naftebakje op 07-10-2005 23:38 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
CrossOver nogwat. Is alleen een beetje dure verzending naar NL
maar ze hebben ook nog wel wat andere leuke dingetjes natuurlijk..
(ik heb zelf zo'n crossover ding + loopback tester voor aan de sleutelbos
overigens heb je gewoon UTP koppelstukjes. Meestal kun je die ook open maken en even draadjes omdraaien volgens crossover aan 1 kant. en voila
[ Voor 24% gewijzigd door IEF op 08-10-2005 00:00 ]
Ik snap er trouwens niks van. Ik heb thuis alleen maar patch-kabels (dus straight) en als ik mijn twee pc's verbind daarmee (direct) herkennen ze elkaar en kunnen ze gewoon communiceren. Echt bizar
Naja, iig heb ik het maar afgemaakt, en het werkt perfect
Nu nog een kastje erbij en ik ben er helemaal klaar voor. Het leuke is ook als ik er een cross-kabel op aansluit, hij door de 'dubbele twist' weer gewoon straight wordt, dus kan ik dit echt voor alles gebruiken.

(plaatje is klote omdat ik geen digi bij de hand heb)
[ Voor 28% gewijzigd door Darkvater op 21-10-2005 22:33 ]