[Pinnacle Studio 9] Twee beelden naast elkaar, kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 15:25
Beste tweakers,

Ik ben bezig met een comisch filmpje waar ik wanneer deze af is zeker een linkje op tweakers zal posten. Nou moet ik alleen nog 2 beelden naast elkaar af kunnen draaien. Ter illustratie: Als een op t.v. een verslaggever en journalist met elkaar praten. De een zie je groter dan de ander maar je ziet ze allebei tegelijk. Ik heb van alles geprobeerd maar geen idee of het kan, ik kan er in ider geval niks over vinden.

Khoop dat jullie iets weten,

Dankjewel !

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 10:55
klik bovenaan in Studio 9 op toolbox, add video effect, selecteer Overlay effects, klik rechts op picture-in-picture

Afbeeldingslocatie: http://www.pinnaclesys.com/images/screenshots/ss_03_studio9plusB_07.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Occy74 op 07-10-2005 20:47 ]

Systeem Specs

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 15:25
Dankjewel !

Deze mag op slot

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-06 13:21
Ho, niet zo snel! ;)

Deze is al wat oud, maar voor mij actueel. Ik gebruik Pinnacle Studio 10, en wil graag een PiP montage maken. De beeldkwaliteit van het kleine beeld wordt echter zó slecht dat het gewoon waardeloos is (het wordt heel erg gekarteld), en dat geldt voor de standaard-PiP functie als voor het effect onder StudioPlux RTFX beeldinbeeld. Beetje gemiste kans van Pinnacle en dat is op de screenshots hierboven natuurlijk ook niet te zien.

Nu is er bijv. een zoom en panfunctie onder Standard RTFX die ik zou kunnen gebruiken, maar die zoomt niet ver genoeg uit waardoor het overlaybeeld te groot blijft. De kwaliteit is dan echter wel goed!
Een vergelijkbare functie die me wel genoeg zoom &pan geeft kan ik niet vinden, iemand tips

[ Voor 22% gewijzigd door Stefke op 28-04-2007 11:59 ]