Toon posts:

Verkeerde snelheid DIMM's op K8N Neo 4 FI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag een msi k8n neo 4 fi gekocht, heb hem geinstalleerd, mijn ddr466 modules van Geil erop gezet en opgestart en kreeg te zien dat ik ddr 266 modules geistalleerd heb en dat ze in single channel mode stonden. ik heb iedere mogelijke combinatie geprobeerd en toch blijft hij zeggen dat ze ddr 266 zijn en in single channel staan. wat moet ik hiermee aanvangen?

specs:
MSI K8N Neo 4 FI
AMD Athlon 64 3200+ Venice e6
2*512 MB DDR 466 Geil
MSI Geforce 6600GT
1*40 GB pata
2*120 GB sata
1*200 GB sata

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Ben je het BIOS al ingedoken en de DIMM's op DDR400 snelheid ingesteld? Kan zijn dat het BIOS de SPD's van de DIMM's niet helemaal correct uitleest.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb de dimms op 200mhz ddr gezet maar toch zegt hij dat ze ddr266 zijn en het is de nieuwste bios

Verwijderd

Topicstarter
wat ik vergeten was te zeggen is dat mijn graka ook nieuw was en dat ik constant artifacts kreeg erop toen ik 3dmark probeerde te draaien of een spel wou spelen maar ik had gehoord van een vriend van mij dat het ligt aan dat ik een venice e6 heb en dat de nieuwste bios alles erger maakt dus heb ik gedowngrade van de 1.9 naar de 1.8 en mijn artifacts probleem is opgelost maar mijn memory controller probleem blijft

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 15:13
Zet BIOS 17 er eens op. Met BIOS 18 en 19 zijn veel mensen die problemen hebben, met name met het geheugen.

Dit zou met het volgende BIOS opgelost moeten worden.

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik die, ik heb overal gezocht en ik vind het gewoonweg niet

Verwijderd

Posessor, mag ik vragen waar jij die Venice E6 gekocht hebt? Ik ben speciaal voor mijn Shuttle SN95G5 v2.0 op zoek naar zo een processor. Helaas geven de meeste computerboeren niet zoveel info op hun website...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:50:
Posessor, mag ik vragen waar jij die Venice E6 gekocht hebt? Ik ben speciaal voor mijn Shuttle SN95G5 v2.0 op zoek naar zo een processor. Helaas geven de meeste computerboeren niet zoveel info op hun website...
Hier kan je beter mail/ICQ/MSN voor gebruiken in plaats van een topic te 'vervuilen' ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1