Hoi, ik weet het, de HP950 print z/w 11 pagina's/minuut en kleur 8,5.. De 970Cxi doet er resp. 12 & 10... Prijsverschil ±200 gulden, ik heb jullie er vaker over gehoord, is er verder nog enig verschil???
Jazeker. De 970Cxi heeft standaard een duplex-unit, zodat je dubbelzijdig kan printen. Tevens kan hij via USB werken (weet niet of de 950 dat ook kan). Ik heb hem zelf ook, bevalt prima !~
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
de 970CXi is iets sneller maar niet de extra 250 gulden waard. Ze hebben allebei een USB interface BDW. verder is er niet veel verschil de cartridges zijn het zelfde en alleen het design is wat anders. beide ondersteunene photoret III en uit tests blijkt dat de prints er even goed uitzien alleen de 970CXi is dus ietsje sneller maar das geen 250 piek waar. dus ga die 950 halen kost je ongeveer 600 piek denk ik.
THaViNNy
THaViNNy
Thnx Vinny... Je hebt overigens ook nog 930, die is weer 200 piek minder... Maar die vind ik toch TE langzaam...
Verwijderd
volgens mij is die 930 is wat sloomer maar idd 200 piek goedkoper. Misschien een tip ga naar een winkel die ze allebei verkoopt en laat ze een paar afdrukken maken met beide. dus een pagina tekst en een webpage en een plaatje. vergelijk die qua kleur enz(zal neit veel verschillen volgens mij) en let op de snelheid. dan kun je bepalen of je tevreden bent het de 930 of toch de 950 neemt.
Succes
ThaViNNy
Succes
ThaViNNy
Pagina: 1