Toon posts:

[Battlefield 2] Waar wordt cdkey opgeslagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Ik weet zeker dat ik argwaan ga wekken bij sommige mensen hier, maar ik ben dus mijn hoesje kwijt van battlefield 2. Ik heb gewoon de originele cd, pas geleden gekocht, maar heb vandaag me hd geformateerd. Dus moest battlefield 2 opnieuw installeren, maar ik kan het hoesje met boekje+key echt nergens meer vinden, ik heb echt overal gezogd. Dus kom niet met: Ga zoeken dan! Want dat heb ik echt wel gedaan haha.

Maar ik heb hem dus ook bij me vriendin geinstalleerd, gewoon met de originele key dus. Maar nou was ik van plan om mijn vriendin ff op te bellen, en dan aan haar te vragen of ze even in het registry kan opzoeken wat die key is. (In hoeverre dat gaat lukken haha, je weet hoe dat gaat met vrouwen en computers) Maar daarvoor moet ik wel even de precieze locatie weten van de cd key, kan iemand mij die misschien vertellen? Want dan kan ik gewoon dat volledige pad via msn aan haar geven en is het kwestie van copy paste.

Als je denkt dat ik dit voor andere doeleinden ga gebruiken, en het niet geloofd dan wil ik wel foto van me originele cd maken, want ik heb hem gewoon 100% origineel. Ook mag je nadat je de oplossing hebt gepost, hem gelijk weer weghalen zodat andere er geen misbruik van kunnen maken.
Ik weet niet of die cd key ge-encrypted in het geheugen staat, maar zo ja weet iemand dan msschien een tooltje om hem te laten zien?

Alvast bedankt!

Ril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Over het algemeen worden CD-keys gecombineerd met andere keys die wat moeilijker te vinden zijn opgeslagen, zeg maar versleuteld. Je zult misschien de originele key kunnen vinden maar simpelweg importeren in de registry werkt dan vaak toch niet... Er worden dus vaak ook nog andere zaken gechecked.

Sorry, ik speel geen BF2 dus ik kan je wat dat betreft niet echt helpen.

Enne... ik snap je probleem goed en geloof wel dat je te goeder trouw bent.. Heb het zelf ook een keer gehad. Niet in de gaten dat de CD-key alleen maar op het hoesje stond, hoesje weggedonderd, CD in een mapje... Tja...

Succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 07-10-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat ze dat in het BF2 topic wel weten, kan me herinneren dat ik het ns ergens voorbij heb zien komen. Misschien daar ns proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik hoef ook niet via het register in te voeren, het gaat me alleen om de key voor bij de installatie. Maar ik had die battlefield topic al een beetje doorgespit, maar das monnikenwerk zo veel, maar ik blijf wel even zoeken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ik heb het al in een andere topic gevonden:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Electronic Arts/EA Games/Battlefield 2/ergc

Thx iig :) En sorry voor de topic, alsik wat beter had gezocht hadik het wel gevonden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49
--> SPV :)
Pagina: 1