Ik ben dus bezig in een MFC project vc++. Dit project heb ik ooit gestart in VC++ 6, maar ik
ben al heel snel overgegaan op VC++ .NET. Ik maakt echter geen gebruik van .NET, het project
is uitsluitend gebaseerd op MFC7.
Nu wilde ik voor de datum/tijd gebruik gaan maken van het COleDateTime object.
Dit ging goed totdat ik de Format() functie wilde gebruiken, deze gaf namelijk een LNK2019 error.
Hieronder is mijn stukje code:
Dit geeft dus de volgende foutmelding:
Uiteraard heb ik gezocht in de MSDN help en op internet en got. Ik heb alleen maar een bericht op een forum kunnen vinden met een vergelijkbaar probleem, maar geen reacties...
Misschien dat iemand dit probleem bekent voorkomt en mij in de goede richting kan duwen?
ben al heel snel overgegaan op VC++ .NET. Ik maakt echter geen gebruik van .NET, het project
is uitsluitend gebaseerd op MFC7.
Nu wilde ik voor de datum/tijd gebruik gaan maken van het COleDateTime object.
Dit ging goed totdat ik de Format() functie wilde gebruiken, deze gaf namelijk een LNK2019 error.
Hieronder is mijn stukje code:
code:
1
2
3
| COleDateTime tmp; tmp.ParseDateTime(rvie->lpszText); tmp.Format(); |
Dit geeft dus de volgende foutmelding:
code:
1
2
| test.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: __thiscall ATL::CStringT<char,class StrTraitMFC<char,class ATL::ChTraitsCRT<char> > >::CStringT<char,class StrTraitMFC<char,class ATL::ChTraitsCRT<char> > >(unsigned short const *)" (__imp_??0?$CStringT@DV?$StrTraitMFC@DV?$ChTraitsCRT@D@ATL@@@@@ATL@@QAE@PBG@Z) referenced in function "public: class ATL::CStringT<char,class StrTraitMFC<char,class ATL::ChTraitsCRT<char> > > __thiscall ATL::COleDateTime::Format(unsigned long,unsigned long)const " (?Format@COleDateTime@ATL@@QBE?AV?$CStringT@DV?$StrTraitMFC@DV?$ChTraitsCRT@D@ATL@@@@@2@KK@Z) ..\Binaries\Debug\Normal/foo.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals |
Uiteraard heb ik gezocht in de MSDN help en op internet en got. Ik heb alleen maar een bericht op een forum kunnen vinden met een vergelijkbaar probleem, maar geen reacties...
Misschien dat iemand dit probleem bekent voorkomt en mij in de goede richting kan duwen?
You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.