Ik draaide eerst ongepatched bf2 en die crashte regelmatig naar de desktop nog voor ik iets zag, soms deed ie het maar dan crashte hij soms tijdens het spel.
De pc:
Asus P4P800
Intel P4 Northwood 2.8
Corsair PC3200 256MB x 4
Sapphire Ati Radeon 9600XT
Voeding is een aopen 350W, heb ook een coolermaster realpower 450 geprobeerd, helpt ook niet.
Nu heb ik bf2 gepatched naar 1.03 en nu kom ik helemaal het spel niet meer in.
Het beeld wordt zwart, ik zie het lampje van de monitor knipperen (schakelt frequentie), blijft zwart, lampje monitor knippert opnieuw en hopla, ik sta op de desktop.
wat ik al heb geprobeerd:
- pagefile vergroot / verkleint
- nieuwste ati driver 5.9 (die dit op moet lossen)
- vpu recover uitgezet
- voip uitgezet in de .con files
- map movies hernoemt
- ATI overdrive uitgezet
- hardware audio accelleration uitgezet
- verse install van bf2 (profielen verwijderd).
Pc is verder 100% stabiel, ik kan ut2004, doom3, FEAR demo ed allemaal uren spelen zonder enig probleem.
Ik heb geprobeerd zonder cpu overklok en met hyperthreading disabled en dat helpt ook niet...
En nu heb ik geen ideeen meer, volgens mij heb ik alles geprobeerd wat ik op got kon vinden.
Alle tips zijn van harte welkom.
De pc:
Asus P4P800
Intel P4 Northwood 2.8
Corsair PC3200 256MB x 4
Sapphire Ati Radeon 9600XT
Voeding is een aopen 350W, heb ook een coolermaster realpower 450 geprobeerd, helpt ook niet.
Nu heb ik bf2 gepatched naar 1.03 en nu kom ik helemaal het spel niet meer in.
Het beeld wordt zwart, ik zie het lampje van de monitor knipperen (schakelt frequentie), blijft zwart, lampje monitor knippert opnieuw en hopla, ik sta op de desktop.
wat ik al heb geprobeerd:
- pagefile vergroot / verkleint
- nieuwste ati driver 5.9 (die dit op moet lossen)
- vpu recover uitgezet
- voip uitgezet in de .con files
- map movies hernoemt
- ATI overdrive uitgezet
- hardware audio accelleration uitgezet
- verse install van bf2 (profielen verwijderd).
Pc is verder 100% stabiel, ik kan ut2004, doom3, FEAR demo ed allemaal uren spelen zonder enig probleem.
Ik heb geprobeerd zonder cpu overklok en met hyperthreading disabled en dat helpt ook niet...
En nu heb ik geen ideeen meer, volgens mij heb ik alles geprobeerd wat ik op got kon vinden.
Alle tips zijn van harte welkom.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 09:51 ]