Toon posts:

2 Nieuwe HDD's veilig verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net 2 nieuwe HDD's erin gezet.
Geformateerd uiteraard maar nu zie ik bij me tijd deel, dat ik dat als Hardware veilig verwijderen kan doen. Hoe komt dat? Dat wil ik dus niet hebben.

Me systeem draait op ATA (het ouwe dus)
En de nieuwe zijn SATA
Seagate 250GB SATA150 8MB FDB

Wie weet hoe ik dat kan oplossen? Dus dat het niet meer in de lijst van Hardware veilig verwijderen staat.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-03 20:23
Ik weet niet veel van S-ATA schijven hoor, maar zijn deze niet hot pluggable? Dan lijkt het me logisch dat ze onder hardware veilig verwijderen staan. Maar ik zou het niet zeker weten natuurlijk, aangezien ik zelf geen S-ATA schijf heb.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf ook geen idee. 1 ding weet ik wel, het is vaag

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:24

_Ernst_

Mark It Zero!

SATA is hot swapable, je kunt ze dus aan en afkoppelen terwijl je pc aanstaat. Die melding is dus normaal, heb ik ook met mijn 2 sata schijven :)

Melding kun je gewoon verbergen.

Last.fm

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[rml][ Maxtor] Diamond Max 10 plus aangegeven als verwijdebaar[/rml]
SATA-schijf staat in Hardware veilig verwijderen?

ALs je er een raid op zit kun je hem niet verwerijderen en de workarround is geloof ik de hot plug server uitschakelen ofzo.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.