Toon posts:

van vast naar draadloos met chello?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu chello classic en dat gaat gewoon via de utp kabel maar nu wil ik een router ertussen zetten die dus en vaste verbinding aankan en ook draadloos voor mijn laptop

dus in de router een kabel van chello, uit de router een kabel naar de pc en ook draadloos naar mn laptop kan dat?
en wat voor router moet ik dan zoeken? we hadden een draytek vigor 2200E maar die is doorgebrand 8)7
weet iemand misschien een goede goedkope router die dit kan?

bedankt alvast

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja kan. Gewoon een draadloze router kopen. Bijvoorbeeld de WL520-G van Asus :)

Ook zijn er andere types verkrijgbaar :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
FF zoeken op de Pricewatch naar de goedkoopste Wireless Router en je hebt er eentje die werkt.
Etech is een redelijke, Sweex is waarschijnlijk nog goedkoper, en als je een goede, enigzins betaalbare wilt hebben kijk je ff naar Linksys.
Had je met een beetje zoeken zelf ook wel uit kunnen vinden...

Verwijderd

Topicstarter
ik weet echt niet waar ik dan naar moet zoeken hoor

teminste naar de specificaties van zo'n router weet ik niet

zal ff naar pricewatch gaan

Verwijderd

Topicstarter
http://www.alternate.nl/h...rue&artno=O1SL51&#tecData

ik heb deze gezien

Linksys Wireless-G Broadband Router (Retail, WRT54G)

werkt deze met chello?
en deze kan dan en met kabel en draadloos toch? want er staat:

4 x RJ-45 (LAN)
1 x RJ-45 (WAN)

een e-tech is 55 euro dus kan ik beter deze halen denk ik voor de 15 euro meer

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand dat? dan kan ik morgen gelijk kijken ervoor..

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja kan je gerust doen :)

Als je geen antwoord krijgt op je vraag, dan gewoon even rustig afwachten. Minimaal 24 uur :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
topic kicken binne 24 uur vinden ze heir meestal niet leuk ;)

maarre, wat voor kabel gaat er in. heb je eerst je modem, en dan met een utp kabel naar je router, of heb je een modem/router combo (weet niet of die er zijn voor kabel...)

als je los modem hebt, kun je elke router pakken die je tegenkomt (zolang ze dus maar niet speciaal voor adsl zijn). Wij hebben hier zelf een X-micro router, ding werkt als een tiet. af en toe een storinkje, maar voor de rest perfect ding en niet heel duur.

edit: enne, dr zit zo'n ->Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif<- knopje rechts boven je bericht, daarmee kun je je bericht aanpassen. hoef je niet steeds een nieuw bericht te plaatsen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door DP Kunst op 07-10-2005 23:28 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

Ik heb dezelfde Wireless router in samenwerking met Chello.... werkt perfect....

Wel moet je natuurlijk even je MAC adres van je huidige aangesloten PC/Router clonen naar de nieuwe router...

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11-2025

Thermaltaker

hardware enthusiast

Wij hebben hier ook die Linksys en ik moet zeggen: een topper. Prima bereik, goed in te stellen en niet al te duur...

Liquid cooled!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Lordy79

Vastberaden

Ik heb zo'n E-tech ding gehad en die werkt prima. Gebruik nu een VIGOR 2600G en die doet het ook goed.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Pagina: 1