Religion is Opium for the Masses
beetje nuttleoos topic wat heb je zelf al gedaan?
[google=linux boot stick]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Beste Hoholi,
Zoals je al eerder is verteld is het de bedoeling dat je zelf uitgebreid onderzoek doet voor je een topic opent. hierover zie ik totaal niks terug. Lees de Software Algemeen - Beleid nog eens goed door
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, gezocht en gevonden?
Zoals je al eerder is verteld is het de bedoeling dat je zelf uitgebreid onderzoek doet voor je een topic opent. hierover zie ik totaal niks terug. Lees de Software Algemeen - Beleid nog eens goed door
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, gezocht en gevonden?
Uh... ook beetje nutteloos antwoordLittle_captain schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:17:
beetje nuttleoos topic wat heb je zelf al gedaan?
het volgende geprobeerd :
- De iso laden via Daemon en dan bestanden kopieren naar stick : is dus niet opstartbaar
- gegoogeld .....
- hier vragen
Maar wat heb je dan gevonden met googlen? Als ik hier op GoT ga [search=bootable linux stick] dan vind ik al direct tientallen oplossingen. We willen graag zien dat je uitgebreid onderzoek doet voor je een topic opent. Dat is wat Little_captain bedoelt. In de topicstart is je eigen inbreng nogal mager, en we hebben geen idee wat je precies bedoelt. De gewone bootstick vind je zoveel dat dat het eigenlijk haast al niet meer zou kunnen zijn.Hoholi schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:22:
[...]
Uh... ook beetje nutteloos antwoord![]()
het volgende geprobeerd :
- De iso laden via Daemon en dan bestanden kopieren naar stick : is dus niet opstartbaar
- gegoogeld .....
- hier vragen
Ik probeer nu de image op de verwisselbare drive te krijgen met Winimage. Ik gebruik hiervoor de tutorial op : http://www.faqts.com/know....phtml/aid/32484/fid/1212
Daar staat dat je op een bepaald momet (na openen v/d image) en aanduiden van de juiste driveletter de optie moet selecteren " Format and write disk " Deze optie blijft echter grijs
Daar staat dat je op een bepaald momet (na openen v/d image) en aanduiden van de juiste driveletter de optie moet selecteren " Format and write disk " Deze optie blijft echter grijs
Verwijderd
Wat die tut ook mag beweren, .img (floppy images) zijn helemaal geen iso's. Dus die is niet van toepassing op jouw probleem.Hoholi schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:42:
Ik probeer nu de image op de verwisselbare drive te krijgen met Winimage. Ik gebruik hiervoor de tutorial op : http://www.faqts.com/know....phtml/aid/32484/fid/1212
[afbeelding]
Verder lijkt het me onmogelijk om simpelweg van een iso een bootbare partitie te maken, aangezien booten van cd en van partitie (usb stick b.v.) helemaal anders werkt. Je kunt idd. beter gewoon de raad hierboven volgen en eens lezen hoe je een opstartbare usb stick maakt.
Pagina: 1