Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Via de site van Macned ben ik op de site van urbantool (www.urbantool.nl) terechtgekomen. Zij verkopen een holster die je kunt gebruiken tijdens het sporten. Aangezien ik een enorme fan van hardlopen ben heb ik zo'n ding gekocht. Helemaal goed, ik kan mijn iPod, mobieltje en m'n huissleutels erin opbergen

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:11:
Via de site van Macned ben ik op de site van urbantool (www.urbantool.nl) terechtgekomen. Zij verkopen een holster die je kunt gebruiken tijdens het sporten. Aangezien ik een enorme fan van hardlopen ben heb ik zo'n ding gekocht. Helemaal goed, ik kan mijn iPod, mobieltje en m'n huissleutels erin opbergen
Leuk voor je :)
Misschien kun je wat plaatjes posten, en je ervaringen ..

• mt-cube
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:25:
[...]

Leuk voor je :)
Misschien kun je wat plaatjes posten, en je ervaringen ..
Ben het met je eens. Klinkt een beetje als spam zo

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:24
Lijkt me érg, érg sterk dat je voor zoiets een account aanmaakt op een site als deze. Volgens mij wordt meneer hier voor betaald, óf hij is zelf de eigenaar van die site XD

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
afgezien van de nano zou ik niet met je ipod gaan hardlopen :+ verder is dit gewoon spam

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-11 21:22
Afbeeldingslocatie: http://www.sci.fi/~jpoyry/huijarit/spam.jpg

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:31

HeepH

Dope Rapper

of dit moet in een ander topic, wat mij het meest logische lijkt, of dit is een verkapte vorm van spam...

http://specs.tweak.to/16495

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn wel meer accesoires waarmee je dit ook kunt doen, er is genoeg voor de iPod te vinden daarover. Niet erg bijzonder dus. Sowieso zou ik niet met een iPod gaan hardlopen, maar met een flashspeler.

Verwijderd

tuurlijk is dit spam

voor dit levensverhaal heeft hij zich echt niet niet speciaal geregistreerd hoor..

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
En ik vind ze niet eens mooi ook!, Lijkt me echt onhandig, dit is dus 1 grote spam!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik neem aan dat je dit bedoeld. Lijkt me niet echt handig om mee hard te lopen, zon ding blijft toch niet goed zitten? Bovendien lijkt ie me veelste groot om lekker te zitten tijdens het hardlopen. Niet veel meer dan een gewone handtas imho.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Wat een overdreven groot ding voor zo'n kleine MP3 speler. Geen gezicht!

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Huissleutels en Ipod samen in een tas?... En dan hardlopen?....

Afbeeldingslocatie: http://www.skenegroup.net/common/images/uutiskuvat/broken_ipod_nano.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door avon op 07-10-2005 19:13 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

AvOn schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:12:
Huissleutels en Ipod samen in een tas?... En dan hardlopen?....

[afbeelding]
:D !

Je had ook gewoon een simpele mp3 speler kunnen nemen van dat geld. 128 MB is genoeg voor meer dan een uur luisteren en rennen. Meer heb je niet nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door x-man op 07-10-2005 19:39 ]

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Verwijderd

iPod's horen in Apple Talk

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Deze gaat dicht. De reden is dat het erg veel weg heeft van spam. Je hebt je namelijk net geregistreerd en maar meteen reclame voor een site. Dat is hier niet toegestaan.

Voor een aantal van de reacties wil ik de posters verwijzen naar Policy mbt replies in 'slechte' topics.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.