Hoi ik zit met een probleem. en het heet wanadoo.
voor de vakantie (aug) ben ik gebeld door wanadoo met de vraag of ik wilde over schakelen van wanadoo lite naa wanadoo family, hier op heb ik nee gezegt.
toen ik na de vakantie terug kwam bleek mijn dsl over gezet te zijn naar wanadoo family en kon ik niet mee op internet komen. mijn huidige modem was niet geschikt voor family
oplossing een livebox van wanadoo voor 1 euro permaand meer.
onzin. ik ga niet meer betalen voor een dienst wat ik niet heb aangevraagd.
andere oplossing was volgens de medewerker opzeggen
gedaan, diverse keren met die guppies gebeld wanneer het nou afgelopen is
inmiddels ben ik al 1,5 maand verder en heb ik nog een opzegging nog internet.
weer gebeld. wanadoo gesproken en ik zou gewoon overkunnen stappen.
planet aangevraagd. krijg ik vandaag een brief binnen van kpn dat wanadoo nog steeds in de weg zit
ik ben hier behoorlijk pissig over en heb geen idee wat ik hier nog aan kan doen
iemand een oplossing?
voor de vakantie (aug) ben ik gebeld door wanadoo met de vraag of ik wilde over schakelen van wanadoo lite naa wanadoo family, hier op heb ik nee gezegt.
toen ik na de vakantie terug kwam bleek mijn dsl over gezet te zijn naar wanadoo family en kon ik niet mee op internet komen. mijn huidige modem was niet geschikt voor family
oplossing een livebox van wanadoo voor 1 euro permaand meer.
onzin. ik ga niet meer betalen voor een dienst wat ik niet heb aangevraagd.
andere oplossing was volgens de medewerker opzeggen
gedaan, diverse keren met die guppies gebeld wanneer het nou afgelopen is
inmiddels ben ik al 1,5 maand verder en heb ik nog een opzegging nog internet.
weer gebeld. wanadoo gesproken en ik zou gewoon overkunnen stappen.
planet aangevraagd. krijg ik vandaag een brief binnen van kpn dat wanadoo nog steeds in de weg zit
ik ben hier behoorlijk pissig over en heb geen idee wat ik hier nog aan kan doen
iemand een oplossing?
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?