Bijna elke ochtend als ik mijn computer opstart heb ik de laatste week problemen.
De computer start op tot het windows scher en slaat dan vast, soms ook met een zwart scherm.
Op dat moment is er niets anders te doen dan een reset.
Daarna start hij niet meer op en komt de stem met de mededeling dat ik mijn BIOS moet resetten.
Als ik dait gedaan heb kan ik beter mijn BIOS ingaan want ik moet dan alles opnieuw instellen. Zoals Core voltage, multiplier, uitzetten geintegreerde geluidskaart, enz., enz.
Daarna start hij zonder problemen op. Het enige dat ik dan alleen nog moet wijzigen is de tijd. Die staat dan op 1 januari 2000.
Jullie begrijpen dat dit elke dag ondoenelijk is.
Wie weet wat er fout is met deze omputer.
Mijn systeem:
MSI K7T Pro2
Duron 650@800
TNT2 M64
128 Mb
WindowsME
350 W voeding.
Alvast bedankt,
VEJ
De computer start op tot het windows scher en slaat dan vast, soms ook met een zwart scherm.
Op dat moment is er niets anders te doen dan een reset.
Daarna start hij niet meer op en komt de stem met de mededeling dat ik mijn BIOS moet resetten.
Als ik dait gedaan heb kan ik beter mijn BIOS ingaan want ik moet dan alles opnieuw instellen. Zoals Core voltage, multiplier, uitzetten geintegreerde geluidskaart, enz., enz.
Daarna start hij zonder problemen op. Het enige dat ik dan alleen nog moet wijzigen is de tijd. Die staat dan op 1 januari 2000.
Jullie begrijpen dat dit elke dag ondoenelijk is.
Wie weet wat er fout is met deze omputer.
Mijn systeem:
MSI K7T Pro2
Duron 650@800
TNT2 M64
128 Mb
WindowsME
350 W voeding.
Alvast bedankt,
VEJ