Toon posts:

MSI K7T Pro2 probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bijna elke ochtend als ik mijn computer opstart heb ik de laatste week problemen.
De computer start op tot het windows scher en slaat dan vast, soms ook met een zwart scherm.
Op dat moment is er niets anders te doen dan een reset.
Daarna start hij niet meer op en komt de stem met de mededeling dat ik mijn BIOS moet resetten.
Als ik dait gedaan heb kan ik beter mijn BIOS ingaan want ik moet dan alles opnieuw instellen. Zoals Core voltage, multiplier, uitzetten geintegreerde geluidskaart, enz., enz.
Daarna start hij zonder problemen op. Het enige dat ik dan alleen nog moet wijzigen is de tijd. Die staat dan op 1 januari 2000.
Jullie begrijpen dat dit elke dag ondoenelijk is.
Wie weet wat er fout is met deze omputer.
Mijn systeem:
MSI K7T Pro2
Duron 650@800
TNT2 M64
128 Mb
WindowsME
350 W voeding.
Alvast bedankt,
VEJ

Verwijderd

wat dacht je van een nieuwe mobo

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik denk dat je geheugen niet helemaal ok is
probeer eens een andere module ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Nog een ding vergeten.
Ik haal elke avond mijn computer van het lichtnet af, zou de batterij misschien leeg zijn???????????

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ik heb gehoord van K7Tpro2-A's met dat probleem. Die doen het niet lekker meer na helemaal uit te zijn geweest.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Morgen dus eens met MSI bellen.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 13:42
Als de bios alles vergeet dan ligt het blijkbaar aan de batterij, die lijkt mij morsdood.

probeer een andere batterij erin of probeer de computer op het lichtnet te laten en kijken wat ie de volgende morgen doet.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 23:04 schreef Goldme het volgende:
Als de bios alles vergeet dan ligt het blijkbaar aan de batterij, die lijkt mij morsdood.

probeer een andere batterij erin of probeer de computer op het lichtnet te laten en kijken wat ie de volgende morgen doet.
Ja dat zal ik eerst eens doen.
Als hij het dan morgen normaal doet is de batterij history.
Wel vreemd als de batterij leeg is want ik heb dit bord in november op de HCC gekocht.
Pagina: 1