Bij sommige bedrijven zie je het nog wel eens staan, als je rechtermuisknop op deze pc doet en dan eigenschappen. Dan zie je linksonderin dat scherm wat bedrijfsinformatie. Weet iemand van jullie hoe je dit zelf voor elkaar krijgt?
Dit zit uit m'n hoofd ergens in de system map oid. Het berdrijf waar ik werkte had hiervoor een batch geschreven om deze in te vullen
moment... ga het ff zoeke.
@Hurricane: jups dat is 'm.. ik zocht naar het woord: oeminfo
moment... ga het ff zoeke.
@Hurricane: jups dat is 'm.. ik zocht naar het woord: oeminfo
[ Voor 23% gewijzigd door DDemolition op 07-10-2005 15:01 ]
Specs: Server, WS boven, WS beneden
Maak een ini file aan genaamd oeminfo.ini in je windows\system32 directory met de volgende indeling:
Als je het plaatje ook aan wilt passen dan kan je ook nog een bmp toevoegen met de naam oemlogo.bmp. Ik heb hier een plaatje met de grootte 181px bij 90px.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| [Version] Microsoft Windows Whistler Edition WinVer=5.01 [General] Manufacturer=Fujitsu Siemens Computers Model= [Support Information] Line1="If you have any technical queries or problems concerning your" Line2="new computer, please contact our Hotline/Helpdesk, your sales" Line3="outlet, or one of our service partners." Line4="" Line5="" Line6="Fujitsu Siemens Warranty Help Desk contact details at:" Line7="WWW.Fujitsu-Siemens.COM" Line8="" Line9="Your Fujitsu Siemens Team" |
Als je het plaatje ook aan wilt passen dan kan je ook nog een bmp toevoegen met de naam oemlogo.bmp. Ik heb hier een plaatje met de grootte 181px bij 90px.
[ Voor 20% gewijzigd door Hurricane op 07-10-2005 15:02 ]
Moet je bij MCE ook 5.01 gebruiken"?
Bedankt trouwens voor je snelle antwoord
Bedankt trouwens voor je snelle antwoord
Volgens mij kun je de version info gewoon weglaten. Moet je ff uitproberen.
[general]
Manufacturer=Jijzelf
Model=pc blabla
[Support Information]
Line1="tekst"
wordt de rest zelf ingevuld..
plaats er nog een oemlogo.bmp bij en je hebt je eige plaatje
Manufacturer=Jijzelf
Model=pc blabla
[Support Information]
Line1="tekst"
wordt de rest zelf ingevuld..