Ik zit in de wehkamp voor mannen te bladeren, de Conrad ;-)
Zie ik drie draadloze videozenders, niets bijzonders die zijn er vele
maar wat ik vreemd vind.. is
Type 1 tot resolutie : 1280x1024
Type 2 1600x1200
Type 3 2048x1536
Nu dacht ik dat dat vanwege de bandbreedte van zenders bijna onmogelijk was, of in ieder geval onbetaalbaar. Ik vraag me dan ook af of refrashrate's e.d nog wel acceptabel zijn.. Want met zoiets komt een draadloze monitor (Zelfs HD formaat) toch wel binnen handbereik.
Wel een nadeel van dit apperaat is dat de zender rechtsreeks op de VGA uitgang gaat en helaas aan de ontvanger alleen via Cinch of svideo op het signaal uit stuurt. Maar als de reoluities gehandhaaft blijven is het nog maar een kleine stap naar draadloos HD signaal.
Voor de geïntereseerde conrad productnummer: 994805-07
Iemand ervaring met dit product?
Zie ik drie draadloze videozenders, niets bijzonders die zijn er vele
maar wat ik vreemd vind.. is
Type 1 tot resolutie : 1280x1024
Type 2 1600x1200
Type 3 2048x1536
Nu dacht ik dat dat vanwege de bandbreedte van zenders bijna onmogelijk was, of in ieder geval onbetaalbaar. Ik vraag me dan ook af of refrashrate's e.d nog wel acceptabel zijn.. Want met zoiets komt een draadloze monitor (Zelfs HD formaat) toch wel binnen handbereik.
Wel een nadeel van dit apperaat is dat de zender rechtsreeks op de VGA uitgang gaat en helaas aan de ontvanger alleen via Cinch of svideo op het signaal uit stuurt. Maar als de reoluities gehandhaaft blijven is het nog maar een kleine stap naar draadloos HD signaal.
Voor de geïntereseerde conrad productnummer: 994805-07
Iemand ervaring met dit product?