Toon posts:

USB reageert niet op Thrustmaster-Joystick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Thrustmaster Firestorm Dual Power van een vriend gekregen, hij deed het perfect, en dat heeft hij mij ook laten zien. En ik heb een Abit NF2 v2.0 mobo.

Toen ik thuis kwam sloot ik hem aan op de usbpoort achter in mijn pc maar er gebeurde helemaal niks, dus ik heb heb in andere poorten gedaan maar in geneen deed hij het. Ik heb de nieuwste drivers en bios voor mijn moederbord gedownload, ook dat hielp dus niet.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??

Alvast bedankt!!!

Gdo0

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Al eens geprobeerd de drivers te installeren? Meestal zoekt de driver, bij de installatie, naar aangesloten apparaten. Kijk of hij hem dan wel vindt.

• kahm-jai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02-2022

kahm-jai

Kyon-Kyon Neko!

Zit de joystick in de adapter?

Asus A8N-SLI, Athlon 64 3000+ @ 2,4 GHz, Corsair TwinX 2x512 3200XL 2xWD120GB, Apogee 6800 PCI-E@430/860, Enermax Noisetaker 495, Thermalright XP120, Nec3500, liteonDVD

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49
Gebruiken jullie wel hetzelfde OS? Dit heb ik zelf namelijk notabene met een Microsoft Sidewinder, hij werkt niet op XP maar wel op '98, ik vind het ronduit schandalig dat er geen patch voor uit komt! Naja zal wel weer 'onmogelijk' zijn!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• The__Virus
Grappig, mijn sidewinder op USB wordt direct herkend in XP...

• SolidSoul
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 00:32
Sp!tF!re schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:16:
Gebruiken jullie wel hetzelfde OS? Dit heb ik zelf namelijk notabene met een Microsoft Sidewinder, hij werkt niet op XP maar wel op '98, ik vind het ronduit schandalig dat er geen patch voor uit komt! Naja zal wel weer 'onmogelijk' zijn!
Klopt, mijn sidewinder doet het ook niet op xp, ligt gewoon aan de patches die je moet installeren en die soms niet gemaakt worden :(

• SolidSoul
SolidSoul schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:21:
[...]

Klopt, mijn sidewinder doet het ook niet op xp, ligt gewoon aan de patches die je moet installeren en die soms niet gemaakt worden :(
EDIT: mijn sidewinder joystick is parallel aangesloten

• The__Virus
Heb je niet dat verloopstukje erbij zitten dan? Daarmee werkt het bij mij perfect... Parralel weet ik niet...

• SolidSoul
The__Virus schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:12:
Heb je niet dat verloopstukje erbij zitten dan? Daarmee werkt het bij mij perfect... Parralel weet ik niet...
heb de mijne van 97 dacht ik, toen was windows 98 er nog niet eens, dus usb was toen niet zo populair nog
Pagina: 1