Hi,
Ik heb sinds kort een server (Dual AMD 2600+).
Op de server heb ik de volgende software geinstalleerd:
- Apache2 (incl PHP, MySql, PHPmyAdmin)
- GuildFTP
Nu ben ik dus druk bezig om de FTP server aan de praat te krijgen, maar dat lukt nie.
Op een of andere manier kan ik lokaal wel connecten maar remote nie. Hij geeft bij remote connecting de volgende fout aan:
'Kan geen toegang tot deze map krijgen. Controleer of u de bestandsnaam juist hebt gespeld en of u wel een toegangsmactiging voor de map hebt.
Details: De verbinding met de server is opnieuw ingesteld'
Ik heb allus uitgeprobeert maar weet nie waarom zich deze fout zich voordoet, lokaal doet hij het namelijk wel goed.. Kan het ook aan het netwerk zelf liggen en of het modem..?
Alvast bedankt..
Ik heb sinds kort een server (Dual AMD 2600+).
Op de server heb ik de volgende software geinstalleerd:
- Apache2 (incl PHP, MySql, PHPmyAdmin)
- GuildFTP
Nu ben ik dus druk bezig om de FTP server aan de praat te krijgen, maar dat lukt nie.
Op een of andere manier kan ik lokaal wel connecten maar remote nie. Hij geeft bij remote connecting de volgende fout aan:
'Kan geen toegang tot deze map krijgen. Controleer of u de bestandsnaam juist hebt gespeld en of u wel een toegangsmactiging voor de map hebt.
Details: De verbinding met de server is opnieuw ingesteld'
Ik heb allus uitgeprobeert maar weet nie waarom zich deze fout zich voordoet, lokaal doet hij het namelijk wel goed.. Kan het ook aan het netwerk zelf liggen en of het modem..?
Alvast bedankt..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 12:47 ]